EspenFe Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei. Nettopp gått til innkjøp av SSD (systemdisk) og da bruker jeg min andre harddisk Samsung Spinpoint 320GB som lagringsdisk. Jeg trenger hjelp raskt fordi jeg har ikke så mye plass igjen på min SSD, er 6GB ledig av 80GB, så trenger hjelp kjapt. Jeg finner HDD'en i BIOS og i Device Manager, men hvorfor den ikke vises på "Min Datamaskin" vet jeg rett og slett ikke. Setter pris på hjelp EspenFe Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Diskmanagement er løsningen. Harddisken må initieres (tildeles bokstav, partisjoneres, formateres - ut fra hva som er nødvendig i ditt tilfelle). Les annonseringengstråd i toppen av forumet. Dette er en gjenganger. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Vet du hvilken sticky jeg skal lese? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Kom på det selv nå. Takk for at du informerte meg om det. Jeg lurer på hvor glemsk det går an å bli ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå