Gjest håpløs Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hadde den søteste jenten rundt lillefingen for ca 2 uker siden. Vi hadde det kjempebra sammen. Ingen av oss var noe hard to get mot hverandre. Følte liksom det var følelsene som bestemte. Vet at jeg "ikke kan vite" dette, men jeg kan en del om jenter. Jeg så tydelig på kroppsspråket at hun likte å være med meg. Tydelige tegn som feks at hun dullet med håret sitt, hadde bena pekende mot meg lekte med armbåndet sitt og alt det tullet der. Hun sa til folk jeg kjente at hun var veldig keen på meg og hadde begynt å få følelser for meg. Vi var veldig fnisete sammen for å si det på den måten. Vi snakket også veldig mye. Vi snakket om alt slags forskjellig, og stolte på hverandre. Jeg fortalte meg hemmeligheter som ingen andre har vist, og noen skikkelig kjipe. Og hun fortalte akuratt det samme til meg. Det eneste jeg gjorde var at jeg av og til delte negative tanker med hun, men det gjorde hun også for all del. Akuratt nå skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg gjorde det. Men det var ikke et sekund med stillhet, vi snakket som oftest og koste og rotet. Vi var jo ikke kjærester, men følte vi hadde noe som ingen andre har. Jeg var så dum å slenge ut en kommentar som fikk hun til å ikke stole så mye på meg. Jeg hadde fortalt hun mange spennende historier som har skjedd i livet mitt. Og alle var helt sann, men måten jeg har fortalt de på kan ha påvirket hun til å tro at det aldri har skjedd. Vi hadde det kjempe bra. Helt til jeg en dag sa til hun at jeg skulle heller være med noen venner enn å være med hun. Da merket jeg på henne at hun skulle begynne å ta igjen. Og Ditchet meg et par dager på rad. Til slutt så traff jeg hun hos noen venner av meg (vi har en god del felles venner). Var liksom litt rart, siden vi hadde ikke vært spesielt mye sammen med andre(sammen). Så da tenkte jeg, jaja får vel ta å tusle en tur bort til hun. Så satt hun der med tre veninner og snakket. Så satt jeg meg ned ved siden av hun og sa hei og smilte. Hun sa bare sånn halvdøvt hei tilbake. Uten å smile eller noe. Hun introduserte meg ikke til veninnene hennes engang. Så gikk jeg derifra. Så dagen etter spurte jeg om hva som var problemet. Og så sa hun at det ikke var noe. Så dagen etter det igjen sendte jeg en ny melding og lurte på hva hun holdt på med. Og da sa hun at hun ville snakke med meg. Så jeg traff hun og hun sa da at det ikke gikk for hennes del osv. Hun sa at hun ikke kunne stole på meg, på en litt rar måte. Virket som hun var litt flau over å si det eller ikke turde. Jeg sa bare et likegyldig "OK" liksom. Men var ikke helt overbevist over det hun sa. Vet ikke om hun følte jeg ville avslutte det med hun. Vet at det er best om jeg bare glemmer hun. Men jeg klarer det bare ikke. Hun er jenten som jeg har drømt om så lenge nå, også fucka hele dritten seg opp. Er bare så forbanna forelsket, klarer ikke å tenke på noe annet. Følelser kan jo ikke bare forsvinne sånn iløpet av dagen? Jeg tror hun forsatt liker meg. Har litt lyst å dra på en fest som hun skal på å snakke med hun, så slipper det å bli kleint. Eller er det best om jeg lar det gå en stund før jeg kontakter henne igjen? Har bare så lyst på en ny forbanna sjanse. Og hadde det vært dumt om jeg fikk venner av meg til å hinte til hun eller fått de til å snakke om hvordan hun følte om meg? Og er det noen jenter der ute som tror det er mulig å vekke opp noen følelser igjen for hennes side? Hjelp meg, er så håpløst fortapt Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er ikke helt flink men kan prøve såklart å hjelpe deg:D 1. Livet går videre, selv om det ikke blir noe med henne finnes det helt sikker en annen:D Har lest igjeom å forstår det, dette er jo ett diskusjons forums, mener ikke det jeg skriver atm er noe du MÅ gjøre, men rett og slett bare noe jeg mener. Jenter er noen ganger så du sier herlige, men også veldig hvordan skal jeg forklare dette, uhm... rare av seg, ser ikke ut som du hadde noe problem helt til du fortalte henne om noen sanne historier ang livet ditt, dette igjen kan være noe hun ikke trengte å vite, som regel noe du forteller ett lite stykke ut i forholde imo. Det med at du går på fest med henne for å snakke med henne, ville jeg sagt er "stalking" å jeg personligt ville ikke anbefalt det:P er jo ett meget sært scenario, forstår at dere har felles venner o.l men det passer seg ikke. Dette handler ikke om hvem som er hvem sine venner å du sitter igjen med en følelse at du ikke kan være med vennene dine pga hun er der, men enkelt å greit gi henne litt "space" gjærne snakke litt med folk hun kjenner om dette skulle være sånn at du bare MÅ finne ut hvorfor, eventuelt bare drite i det å gå videre. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare gått videre, å enkelt å greit gjort hva enn jeg gjore før jeg traff henne, dette er letteste måten å komme over noen, bedre det enn å sitte hjemme se ut av vinduet å ikke kjøre en damn ting. Sitte hjemme å tenke på henne å gå "emo" er ikke noe å anbefale for noen. Gå videre, vær den personen hun traff, vær gla å vær deg selv. Ikke lett etter jenta, hun kommer med tiden, trust me:D Noen tips ang forhold (keep in mind, jeg er ikke expert men bare noe jeg har plukket opp med tiden) 1. Jenter liker gutter som de kan snakke med, til tross for at noe av det de sier kan virke helt ulogisk å kjedeligt, prøv å sette deg i deres sko å forstå deres problem, følelser, tanker osv. 2. Jenter baserer "future bf" på punker som utsende, smil, hygiene, sosiale egenskaper osv. Vær gla, smil, ta problemer med ett smil, le mye, snakk mye, men la jenta komme til, ingen jenter liker gutter som er "totaly smart asses" 3. Som en muligens type for jenta, er det veldig veldig viktig at dere forstår hverandre, snakk mye, forstår hverandre gjør ting sammen, gå på shoping, handle inn mat, sett av tid til henne, hun er den viktigste personen din atm. Når/om/hvis det blir noe mellom dere, skal hun kunne komme til deg med hvert ett enkelt problem å du skal kunne høre på henne, ikke nødvedigvis svare, men gjør ett signal på at du prøver å forstå, å er der for henne. Når du er typen skal du tross alt være bestevennene hennes. Det finnes mye, men desverre ikke at jeg kan svare på, kansje dette jeg har skrevet ned her ikke er til hjelp i det heletatt! å hvis jeg har fornærmet noen så beklager jeg, som sagt, dette var bare NOE JEG mente:D Ønsker deg Lykketil Håpløs skulle det være noe så PM, eller skriv her så andre kan muligens komme med hjelp eller forslag:D Trez Lenke til kommentar
Gjest håpløs Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tusen takk for svar Trez. Vet at det hadde vært mye bedre å gå videre. Tingen er at jeg har prøvd, alt slags mulige greier, og sosialisert meg så mye som mulig. Men hu popper opp i hodet mitt hele tiden. Klarer ikke å slutte å tenke på henne, og føler at hun egentlig ikke hadde noe grunn til å avslutte det. Hun gikk liksom i en slags "forsvarsposisjon". Men hva er den besye muligheten jeg har for å få hun tilbake? Med tid og hele pakken. Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tusen takk for svar Trez. Vet at det hadde vært mye bedre å gå videre. Tingen er at jeg har prøvd, alt slags mulige greier, og sosialisert meg så mye som mulig. Men hu popper opp i hodet mitt hele tiden. Klarer ikke å slutte å tenke på henne, og føler at hun egentlig ikke hadde noe grunn til å avslutte det. Hun gikk liksom i en slags "forsvarsposisjon". Men hva er den besye muligheten jeg har for å få hun tilbake? Med tid og hele pakken. Det svaret er lett my friend, å det er du kan ikke gjøre noen ting, in this case så bestemmer hun, fordi hun bestemmte seg for å avslutte det me deg, ikke andre way around, normaly så ville ikke personer i slikt scenario prøvd seg på jenta igjen, but in your case its not like that. Alt du kan gjøre er å gi henne tid til å tenke over hva enn hun føler. Det er det jeg ser, beklager for dette muligens er ett svar du ikke ønsker å høre, men det er sånn jeg ser det=( Trez Lenke til kommentar
Gjest håpløs Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Bedre at du er ærlig enn at du gir meg falske forhåpninger ihvertfall. Håper hun kontakter meg, blir kansje mye lettere for meg da og kansje si nei siden jeg mest sannsynlig kommer til å bli mindre keen på henne. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva er det du har sagt? Det du skriver virker utrolig vagt, ja jenter er vanskelige, men for meg virker det som om hun ble sur pga noe du sa? Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bedre at du er ærlig enn at du gir meg falske forhåpninger ihvertfall. Håper hun kontakter meg, blir kansje mye lettere for meg da og kansje si nei siden jeg mest sannsynlig kommer til å bli mindre keen på henne. Altid synd når folk ender opp sånn så dette=( desverre skjer det med mangen folk=( Jeg håper det ordner seg:D Trez:D Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Du kan vel ha havna i vennesonen, jeg er den som slår til med engang sjansen byr seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå