Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke ereksjon, psykisk?

Gjest halvfeit

Anbefalte innlegg

Gjest halvfeit

Hei

har problemer med ereksjonen, er i midten av 20 årene så dette føles rart.

men lurer på om dette kan være av psykiske grunner, altså for 4 - 5 mnd siden ble jeg dumpet av en jente jeg var sammen med i ca 6år

jeg føler meg ferdig med henne og vil ikke ha hu tilbake, men kan det være at noe i psyken min dypt som jeg ikke vet som sperrer?

kan dette være normalt etter et slik forhold som har vart så lenge?

har holdt på med noen damer etter dette men har bare fått halvfeit penis, skjønner ingenting.

samme gjelder under onanering, blir litt deppa av dette.

må jeg ta tiden til hjelp? det hjelper ikke akkurat at jeg tenker på dette, blir som en ond sirkel som jeg håper jeg kommer meg ut av så jeg kan få tilbake min manndom slik den var....

takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stress er en av de største grunnene til manglende ereksjon (og sexlyst). Du har nylig vært gjennom en utrolig emosjonell berg-og-dal-bane, og jeg er ikke overrasket over at ereksjonen uteblir.

En annen årsak kan være prestasjonsangst. Du har vært vandt til å ha sex med en person, vet hvordan du tilfredsstiller henne osv. Her er det tålmodighet og tro på deg selv som gjelder. Et tips er å lære deg teknikker med fingre og tunge som gjør at jenta alltid vil føle seg tilfredsstilt uansett om du har ereksjon eller ei. Dette vil fjerne litt av presset. Om du ikke får den opp etter å ha fingret/slikket henne til orgasme, kan du sove med henne og "spare sexen til i morgen, når vi begge er uthvilt". Det hjelper ganske mye å sove med en person, og når du våkner er sjansen betraktelig bedre for at junior vil opp og stå!

Din største fiende er rett og slett din egen psyke. Med en gang du tenker "Jeg fikk den ikke opp forrige gang, håper det ikke skjer denne gangen også!" er du screwed. Slutt å tenke :)

DOG, det er litt bekymringsverdig at du ikke får den opp på egen hånd. Om dette vedvarer anbefaler jeg en tur til legen - selv om at jeg er ganske sikker på at det er psykisk :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...