Delvis Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen påsto dette på jobben i dag. Når du har fått restskatt, kan du selv trekke fra de kr99 (beløp som ikke kreves) fra restskatt beløpet, om det innbetales før 31 mai. Er dette riktig? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det sies at de ikke krever inn beløp på under 100 kroner, så det kan jo være verdt et forsøk. Jeg har tenkt å prøve det samme selv. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dette har eg gjort fleire gonger, så det skal vere fullt mogeleg dersom ikkje noko har endra seg sidan sist. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har hørt at grensen har tidligere vært på 300kr, dvs at restskatt på 299 ikke kreves inn. Om de har fått nye rutiner på dette siden den gang vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det ble endret til 100 kr da de begynte med ferdig utfylte selvangivelser, siden det gjorde det mye lettere å betale litt for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå