Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utro- noe av meg vil

Gjest Idioten

Anbefalte innlegg

Ja, spør om trekant, det er iværtfall en ting som fungerer for meg og dama mi, og om det fungerer for dere så er det iværtfall noe som får fart på sexlivet, det vet jeg fordi forje natt når vi lå på senga så hviska jeg dirtye ord om kordan jeg sku ta ho venninna mens ho er fastbundet i senga med håndjern, og etter 30 min med masse andre dirtye ord så va vi begge så kåte at vi knulla og hadde den beste sexen på leenge. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd åsnakke med kjæresten din om det? I så fall må du da virkelig tenke godt over hvordan du skal presentere det - blir det så bra som du skriver her, burde ikke kjæresten din ha noe å klage på. Du burde være i stand til å snakke med kjæresten din om slike ting (kanskje er det ikke siste gangen slikt skjer, og da er det greit å finne ut hva man kan gjøre med det).

Sorry, men hæ? Det siste du forteller kjæresten din er at du har lyst til å være utro. Dette måtte i så tilfelle være i sammenheng med at du slår opp med dama, men det er da ekstremt ufint å slå opp med noen på denne måten. ("Jeg vil ikke være sammen med deg fordi jeg har lyst til å ligge med ei anna dame") Det er ingen som vil vite slikt.

Som andre sier, du må enkelt og greit bestemme deg, den ene eller den andre.

Lenke til kommentar

Jeg får litt vondt inni meg av å lese dette. Kan sikkert være siden jeg er jente og har kjæreste selv. Føler veldig med kjæresten din her, som åpenbart respekterer forholdet deres, og ganske spesifikt forteller andre gutter at hun har kjæreste. Dette virker som en jente mange gutter ville tatt som sin hovedoppgave å passe på. Tror du tar denne kjæresten din litt for gitt nå.

De fleste gutter og jenter opplever å føle seg seksuelt tiltrekt av andre, men de fleste av de guttene og jentene kutter da (så godt det gjøres) kontakt med de enkelte individene, av respekt og kjærlighet for kjæresten sin..

Personlig og sikkert ganske umoralsk sagt av meg det her men, du er virkelig en taper som i det heletatt vurderer dette, hvis du er så glad i kjæresten din som du sier...

Lenke til kommentar
Jeg får litt vondt inni meg av å lese dette. Kan sikkert være siden jeg er jente og har kjæreste selv. Føler veldig med kjæresten din her, som åpenbart respekterer forholdet deres, og ganske spesifikt forteller andre gutter at hun har kjæreste. Dette virker som en jente mange gutter ville tatt som sin hovedoppgave å passe på. Tror du tar denne kjæresten din litt for gitt nå.

De fleste gutter og jenter opplever å føle seg seksuelt tiltrekt av andre, men de fleste av de guttene og jentene kutter da (så godt det gjøres) kontakt med de enkelte individene, av respekt og kjærlighet for kjæresten sin..

Personlig og sikkert ganske umoralsk sagt av meg det her men, du er virkelig en taper som i det heletatt vurderer dette, hvis du er så glad i kjæresten din som du sier...

Second that!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...