Gjest Idioten Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har bruker på forumet, men ønsker være anonym når jeg skriver dette. Har vært sammen med verdens kanskje beste kjæreste i over et år nå, og hun gir meg alt av hva jeg trenger. Snart er det russetid, hun er på buss, men sier hun ikke kommer til å være utro, fordi jeg er alt hun vil ha. Vi ble vel enig om at vi skulle ta det opp når vi kom dit. Men jeg vet at hun ønsker et forhold som vil være omtrent livet ut. Så til meg. Jeg skal studere et stykke unna etter sommeren. Tror for det første jeg ikke kan klare et avstandsforhold da, men hun sier vi kan flytte i hybel sammen der. Men jeg har jo lyst til å ha det gøy i mine siste år før jeg er helt voksen.... Så til problemet.. En jeg holdt på med for 2 år siden har jeg blitt grusomt tiltrukket av seksuelt, og hun har også følelser for meg. Ønsker ikke inngå noe forhold med henne, men har så sinnsykt lyst på henne.. Men kan jo ikke være utro mot dama mi som elsker meg... Jeg er desp etter henne jente jeg er tiltrukket av seksuelt. Vil virkelig ta hun... Tenner også på kjæresten min, men synes forholdet har blitt altfor vanemessig og forutsigbart. Ikke noe mer spennende skjer. Kan heller ikke se for meg at jeg vil slå opp... Har tenkt å foreslå pause, men vet at hun vil bli så utrolig såra og unner henne ikke det. Snart er det nesten som at jeg ønsker at hun skal være utro så jeg har en grunn til å ta pause, men hun gir meg ingen grunn til dette heller. Danser så vidt med andre på byen, og det første hun sier til folk hun møter på byen når du begynner å snakke med henne er "Hei, jeg heter *******, og jeg har kjæreste". Hva kan jeg gjøre her? Må ha en beslutning, det klikker litt for meg, aner ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva kan jeg gjøre her? For det første: Forandre på trådtittelen. For det andre: Om du har ''verdens beste kjæreste'' skal det være innlysende? Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tro meg, hvis du er utro gjør du alt bare værre, du får dårlig samvittighet, og det vil kansje ende opp i at dama di forlater deg. Hvis hun virkelig er verdens beste kjæreste som tilfredstiller dine behov, skulle du kunne klare deg godt sammen med henne. Jeg vil anbefale deg og holde deg på avstand fra denne dama du er tiltrukket til hvis det virkelig er så ille? Lenke til kommentar
Gjest anonym gutt Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kan vel egentlig forstå det litt, har noen ganger tenkt i samme baner selv. I sånn sammenheng kan man ganske enkelt ikke få i pose og sekk. Enten må man forholde seg til den man har og greie seg med det. Eller så må man gjøre det slutt. Det finnes en mulighet til, det er om dere blir enige om at dere begge kan få prøve en annen. Når det er sagt fører det som regel ofte til at forholdet ender permanent. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden. Hvis du vil ha noen andre bør du i det minste ha guts nok til å gjøre det slutt med nåværende kjæreste. Utroskap er noe ingen fortjener å utsettes for. Hvis du elsker kjæresten din og har det bra med henne bør du kanskje revurdere prioriteringene dine? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dette høyrest ikkje ut som ein god idè spør du meg. Viss du er så glad i kjæresten din trur eg ikkje eit lite sidesprang er verdt det. Vær glad med det du har, ikkje alle som er så heldige som deg. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Høres ut som du søker spenning osv, og som alle sikkert har erfart en eller annen gang, er alt som er forbudt ofte veldig spennende. Som de andre sier, så råder jeg deg til å tenke på andre ting og bare ikke være utro, hva er vitsen om kjæresten din er så spesiell? Forestill deg at du faktisk er utro. Du møter jenten, dere har sex f.eks. Du synes det var spennende og føler deg som kongen av universet, spesielt siden du tror du har kommet unda med det. Men du gjør ikke det. Kjæresten din finner ut av det, hun sier hun hater deg, hun vil aldri se deg igjen, og veldig underforstått; hun slår opp. Du sitter igjen med ingenting, og du angrer. For hva? Om det er verdt risikoen og du er en person uten samvittighet sier jeg: kjør på. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Om du sitter å venter og nesten håper hun skal være utro, så du kan gå videre med annen, så er det kanskje på tide å legge forholdet dødt? Selv om noe er bra betyr det ikke nødvendigvis at det er rett for deg. Er bare vanskeligere å innse det når man ikke skriker og hater hverandre annenhver uke. Er lov til å tenke at dette forholdet er bra, men jeg vil ha mer. Spesielt når man er så ung som du er. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Høres ut som du søker spenning osv, og som alle sikkert har erfart en eller annen gang, er alt som er forbudt ofte veldig spennende. Som de andre sier, så råder jeg deg til å tenke på andre ting og bare ikke være utro, hva er vitsen om kjæresten din er så spesiell? Forestill deg at du faktisk er utro. Du møter jenten, dere har sex f.eks. Du synes det var spennende og føler deg som kongen av universet, spesielt siden du tror du har kommet unda med det. Men du gjør ikke det. Kjæresten din finner ut av det, hun sier hun hater deg, hun vil aldri se deg igjen, og veldig underforstått; hun slår opp. Du sitter igjen med ingenting, og du angrer. For hva? Om det er verdt risikoen og du er en person uten samvittighet sier jeg: kjør på. Virket som noe du har opplevd selv Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det går helt fint så lenge ingen finner ut av det Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det går helt fint så lenge ingen finner ut av det ja, for det var jo veldig modent sagt Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 -snip- Virket som noe du har opplevd selv Hehe, jeg har aldri vært utro, men jeg er flink til å sette meg inn i situasjoner. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det går helt fint så lenge ingen finner ut av det ja, for det var jo veldig modent sagt Du skal være greit sær for å ikke ta ei deilig dame som er klar da..... Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 30 minutes of fun is not worth 3 years of yelling:) Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du skal være greit sær for å ikke ta ei deilig dame som er klar da..... Høyrt om moral, gut? Om ein er i eit forhold er ein ikkje "greit sær" om ein tek ei deilig dame som er klar, nei. Ein kan ikkje berre gjere som ein vil frå stund til stund - ein må tenkje litt på konsekvensar og korleis andre reagerer på det. I dette tilfelle: den noverande kjærasten hans. Lenke til kommentar
Gjest Kattie Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Her passer uttrykket "gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden" inn. Du bør virkelig tenke over om du har lyst til å prøve deg med en annen, hvis du synes kjæresten din er så grei, og om det er verdt konsekvensene det kan få. Hvis du faktisk er klar for "de verste" konsekvensene, så er det nok verdt det, men hvis ikke, bør du prøve å få tankene bort fra denne andre jenta. Har du prøvd åsnakke med kjæresten din om det? I så fall må du da virkelig tenke godt over hvordan du skal presentere det - blir det så bra som du skriver her, burde ikke kjæresten din ha noe å klage på. Du burde være i stand til å snakke med kjæresten din om slike ting (kanskje er det ikke siste gangen slikt skjer, og da er det greit å finne ut hva man kan gjøre med det). Kattie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvorfor ikke prøve å gjøre noe for å ordne på det du allerede har? Fortelle henne at du synes ting har blitt litt forutsigbart, ta en god prat sammen og prøve å endre på det? Prøve noe nytt i senga så du kanskje ikke tenker så mye på hun andre? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Lat oss vere litt kyniske her. Du er ung, sjangsane for at forholdet ditt kommer til å vare livet ut er meget meget liten. Og om det varer lenge kan det godt hende at dine følelser om å ville vere utro blir større, heilt til du kjem dit at du faktisk er utro. Så ta ein pause i nokre år, hor deg rundt og lev livet som singel. Så kan ein heller prøve igjen om begge vil etter nokre år. Lenke til kommentar
Gjest st Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Lat oss vere litt kyniske her. Du er ung, sjangsane for at forholdet ditt kommer til å vare livet ut er meget meget liten. Og om det varer lenge kan det godt hende at dine følelser om å ville vere utro blir større, heilt til du kjem dit at du faktisk er utro. Så ta ein pause i nokre år, hor deg rundt og lev livet som singel. Så kan ein heller prøve igjen om begge vil etter nokre år. er omtrent SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg