Smal Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Lurer på om noen andre har problemer med forumet på HW??? Det går utrolig sakte å laste opp poster... brukte over 3 min på forige, og hvis jeg trykker på knappen "neste" (for å komme til neste side) på forumet får jeg opp "søket gav ingen treff". kanskje det er noe galt ett eller annet sted...??? Smal Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Ossen internett har du? Kunne jo hende at du gikk inn på en EXTREME modem warnig med modem? Men, nei. Jeg har ikke hatt de problemene du beskrev der... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Er noe galt ja.. men igjen, når er det ikke noe galt med hw.no? Har ikke kommet meg inn på forumet i hele dag, mye problemer igår også... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 er nok noe galt...istad når jeg skulle inn på forumet sto det at siden ikke kunne vises... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 hm.. etter en times nedetid (sånn ca.) ser det ut som om enkelte av postene mangler et par av de siste innleggene. har vært sånn et par ganger i løpet av de forrige to ukene, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 synes at forumet begynner å bli veldig ustabilt jeg og. er veeeeldig ofte det skjer feil, og spesielt de siste tre ukene har forumet vært borte i noen timer av og til. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 De gidder ikke å fikse på off topic delen. Alt det andre funker fett Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 QUOTE De gidder ikke å fikse på off topic delen. Alt det andre funker fettgjelder hele forumet for min del hvertfall. Kommer inn på hovedsiden, men når jeg trykker på forum får jeg bare page not found.. skjedd mange ganger den siste tiden! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Sånn var forumet til morgen idag og, da jeg skulle jobbe på skolen, så kikka jeg innom forumet, tokk mange min før jeg fikk posta... Så har skolen 3 isdn liner da Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 av og til går det jæ/lig sakte hos meg også. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Går da strykandes her.. adsl Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Av og til går det treigt å poste her...det vil si at jeg må vente i 2-5min fra jeg trykker Submit til jeg kan viewe posten...men noen ganger tar det ikke mer enn 1sek. Jeg må si at det irriterer meg! btw. Har 4Mbit ADSL Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg