-MK- Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) God dag. Jeg har en gammel bil, med integrert "anlegg" og en slik en avtagbar CD-spiller. Jeg orker ikke kjøpe/brenne så mange Cd-er og har derfor planer om å koble til en Ipod til denne gamle bilen. Er det mulig å kjøpe en ny avtagbar CD-spiller som det også er USB inngang eller lignende på slik at det er mulig å stappe inn en ipod? Kravet er at det må være lett å ordne i stand, og billig holder noe sånt noe: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/bilstereo/LAC2900RN/lg-bilstereo ? Endret 7. april 2010 av -MK- Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kjøper du en cdspiller med USB, så har jeg aldri opplevd at det funker å koble en IPOD til spilleren via en standard Ipod til Usb-kabel. Har spilleren minijack-inngang så kan du koble ipod`en til, men da MÅ du styre musikken via Ipod`en, kun volum og eq du får stilt via spilleren. Derimot så trenger du en egen spiller som er sertifisert for IPOD. Jeg viller rett og slett sett på spillere som har USB, som ligger fra tusenlappen, og en minnepenn på 8gb koster ikke all verden, da har du iallefall nok musikk Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Vil anbefale denne spilleren: Alpine CDE-9880r, knallgod spiller. Bra lyd, USB og full speed iPod utgang (må kjøpe separat kabel). Edit: Dessuten ser den bra ut. I min bil gjør den seg hvertfall: Endret 8. april 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Er det bare å klipse de spillerne rett inn i bilen? Eller må man skru opp dashbordet og dra ut hele jævla boksen som sitter bak selve spilleren? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hmmm, kommer litt an på om du har originalspiller som "går i ett" med resten...? Jeg hadde det, og du ser den ramma rundt viftene, spilleren og vifteinnstillingene, etc.? Jeg måtte hvertfall ta av den (trengte bare en skrutrekker) for å få ut den originale spillern. Endret 8. april 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kjøper du en cdspiller med USB, så har jeg aldri opplevd at det funker å koble en IPOD til spilleren via en standard Ipod til Usb-kabel. Nei, man må sjekke at CD-spiller støtter iPod-styring over USB-kontakten, og da må man gjerne legge på noen hundrelapper i prisen kontra en vanlig CD-spiller med USB-kontakt. Er det bare å klipse de spillerne rett inn i bilen? Eller må man skru opp dashbordet og dra ut hele j***a boksen som sitter bak selve spilleren? Som nevnt, det kommer anpå bilen, men siden du nevner gammel bil, er det nok bare å dra ut den gamle og sette inn den nye... Hvilken bilmodell har du? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Audi 100 - 94mod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå