RunningRiver Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 hei jeg driver å leter etter sider som selger softguns og utstyr. Akkurat nå leter jeg etter WE scar-L GBB, men finner den bare noen få steder. De har som regel da tom av den. Noen som har en som har tenkt å selge den, eller som vet om noen sider som har denne? Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Heisann! Red Wolf har mye bra, kan være noe her ? http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Home Har handlet me dem før, å de har altid vær på topp, rask levering å go kundeservice:D Trez Lenke til kommentar
aronmustang Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 RedWolfAirsoft er sikkert bra, men det finnes langt flere sider som har mye mer innhold. Personlig har jeg kjøpt fra eHobbyAsia.com. Besøk også UNCompany.com. De er mine to favoritter. Husk at de ligger i Asia, men det er hvor de fleste "proffesjonelle" airsofterne kjøper sine softgunner fra. Når det gjelder den SCAR-L-en tror jeg ikke du kommer til å finne noe særlig av den. Let heller etter SCAR-H. Det er den det blir produsert/solgt mest av, og dun finner den nesten hvor som helst. Jeg foreslår VFC sine SCAR, og Ares produserer også noen, men husk at de er elektriske og ikke gass. Ut av erfaring er batteridrevet softgunrifler mye mer økonomsik enn en GBB, men der er jo ikke nødvendigvis like kule fordi de har jo ikke den samme rekylen. Det er ditt valg. Forresten, jeg lette litt rundt og fant ut at AirSplat.com selger den du leter etter. Link: http://www.airsplat.com/Items/GR-WE-SCAR-TGBB.htm Før du kjøper den av dem, må du få bekrefte at de selger utenlands. Gjør det ved kun å sende dem en mail. Har du flere spørsmål eller trenger hjelp med noe, post en kommentar her, eller send meg en e-mail på [email protected]. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå