HaxyQ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 jeg er helt ny når det kommer til 3d animering, og alt jeg har gjort til nå (og framdeles holder på med) er en enkel 3d-tekst. problemet mitt er, at jeg har en tekst som liksom "faller" på bakken, så jeg har ordnet alt med key frames, posisjon osv. men når jeg spiller av animasjonen, virker det som om hastigheten på teksten som faller blir dempet rett før den treffer bakken. er det noen måter i ordne slik at 3d s max ikke automatisk gir animasjonene en "demping" i slutten av animasjonen? jeg er kanskje litt dårlig å forklare, men håper folk skjønner. takk. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det du snakker om kalles for easing, du kan forandre dette i curve editor. Klikk på knappen til venstre for tidslinjen for å åpne mini curve editor, eller ta og åpne opp curve editor (knapp over de fire 3d "vinduene"). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå