muummi Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Når jeg skrur opp volumet på bilstereoen så kutter lyden. og noen ganger så slår hele spilleren seg av og på. Noen som vet hav det kan være? Volumet kutter på 27-29 og den går opp til 62 Men lyden er ganske høy når den kutter Endret 7. april 2010 av muummi Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 hvis du har forsterker. så høres det ut som den protecter Lenke til kommentar
muummi Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) hvis du har forsterker. så høres det ut som den protecter Jeg har en aktiv basskasse. Ikke noe mer enn det. Når den kutter så er lyden bare borte i et sekund eller noe. Den hakker på en måte. Hva er protecter? Noe jeg kan gjøre med det? Endret 7. april 2010 av muummi Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Mål spenningen inn på forsterkeren i suben når du spiller. Åssen kabler har du til forsterkeren? Er de tykke nok til å levere nok strøm? Hvor har du jordet forsterkeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå