royrogers Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 For å få bedre kvalitet så må ein vel opp i større kamera som eks. G3/G5. Tror du V1 er er et dårlig alternativ hvis du sammenligner det med de andre "Pocket kameraene". Royrogers Lenke til kommentar
lambda Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Etter min mening er V1 kameraet virkelig hypet opp her inne!! Og som så mange andre "hyper", faller det fort i gjennom ved tester o.l Takker meg til G3'en ved innkjøp av nytt kamera tenker jeg. De ekstra kronene for et G5 kamera med 5 Mp tror jeg er bortkastet, for min del i alle fall. Tviler på jeg skal ha noe mere enn A4 utskrifter. Dessuten tar 3Mp bilder mindre plass på PC'en, og G3 vil nok derfor også være raskere enn G5 nettopp pga færre Mp. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
Børge Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 For å få bedre kvalitet så må ein vel opp i større kamera som eks. G3/G5. Glad jeg kjøpte G3 gitt! Elsker kameraet og har enormt flotte bilder både fra solformørkelsen og ferie i Hellas! Cheers! Lenke til kommentar
BlueVibe Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Gleder meg til test av Nikon 5400... Har hele veien syntes bilde kvaliteten på v1 var så som så.. men bildene som ble lagt ut her gjorde ting værre. Ser jo blandt annet at kameraet sliter vanvittig med kromatisk abbrivasjon. Lenke til kommentar
BlueVibe Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 hehe.. lider visst av dysleksi betegnelsen jeg skulle frem til var nok kromatisk aberrasjon Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Hardu noe nytt å berette på testen av Sony V1 eller Canon G5 MLWIRAK?? Royrogers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå