awesomeist Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Her kan vi diskutere og snakke om religionen "Awesomeisme" som er nytt for de fleste. Dette er en religion der man ikke trenger å gjøre stort for å bli en god Awesomeist, men fokuserer heller mer på livsglede og hvordan man skal vær og behandle andre. Link til gruppen til religionen: Awesomisme hjem Vi håper at flere vil bli med i den nyoppstartede religionen og at dette en dag kan bli stort. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette er jo midt i blinken for meg! I steden for å si at jeg er ateist, kan jeg bli en awesomeist! :-) Lenke til kommentar
RWS Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Liker å si jeg er sekulærist jeg Det er det faktisk flere som vet hva er enn ateist iallefall... Har til og med vært borti en som trodde at ateisme var atter en ny gren på stammen av kristendommens 35 000 grener... he he Mens sekulær vet de fleste hva er.... Tror jeg... Dessuten så trenger jeg ikke noen religion... Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg ser ikke hva denne religionen tilbyr meg som ateismen ikke gjør? Lenke til kommentar
Psykotek Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Awesome er for subjektivt. Det er sikkert noen som mener at det å anlegge hitlerbart før man besøker Auschwitz er awesome. Hvordan løser awesomeistene dette problemet? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Awesome er for subjektivt. Det er sikkert noen som mener at det å anlegge hitlerbart før man besøker Auschwitz er awesome. Hvordan løser awesomeistene dette problemet? Nå syntes jeg at du er fryktelig generaliserende her altså Det er tross alt hele to medlemmer som tror på dette og ta alle..., unnskyld, begge, under samme kam er da vitterligen å generalisere, er du ikke enig? EDIT: Hvis du ikke har lagt merke til det er det en grunn til at den lille snørr bremsen som den nevnte lille herremannen for 70 år siden hadde under snyteskaftet aldri kommer på moten igjen og den grunnen heter Auschwitz... Eller var det birkenaw? Bergen-belsen? Whatever, du skjønner hva jeg mener... Endret 7. april 2010 av RWS Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor skal jeg ha noe som helst ønske av å være i en religion, klarer meg helt fint som ateist som lener seg på vitenskapelig fakta. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det kan jo alltids være kjekt å være del av noe, i denne "religionen" trenger du iallefall ikke å anstrenge deg. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvorfor skal jeg ha noe som helst ønske av å være i en religion, klarer meg helt fint som ateist som lener seg på vitenskapelig fakta. Jo for dersom vi melder inn medlemslistene kan vi få tilskudd til og drive religionen vår. Når noen sier oss i mot kan vi spille "tros-kortet" og hevde oss krenket på det dypeste. Vi kan kreve særbehandling for våre barn på skolen (kanskje midler til og drive egne skoler også). Til slutt kan vi legger hele verden under våre føtter og steine i hjel de som er vanntro. Det hadde vært awesome! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Steine kristne? Og særbehandling på skolen? Where do i sign up. Vi må finne på noen gode høytider, og alle viktige datoer slik som darwins, newtons, einsteins etc etc sine bursdager er røde dager. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Til slutt kan vi legger hele verden under våre føtter og steine i hjel de som er vanntro. Det hadde vært awesome! Er ikke ideen å være bedre enn alle de andre dustene som har laget seg en religion da? Hvorfor gjøre akkurat de samme feilene da liksom... Shit, fristelsen ble for stor, ... la oss nuke dem isteden!!! He he. Så kan vi hjelpe USA og russland med å bli kvitt overskuddet de har av atom bomber... Hu-hei, dommedag er nærmere enn de vantro trodde... Endret 8. april 2010 av RWS Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Forskjellen er at vi har et mye bedre grunnlag Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Og bedre våpen, ikke glem det er du snill... Nei, vi har da virkelig ikke noen bedre hverken grunner eller anledninger til å slå ihjel noen for det de tror på så lenge de holder det for seg selv... Så lavt vil ikke jeg synke at jeg vil ned på de religiøses nivå, takk som byr... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hehe, litt sarkastisk humor rundt det må vel være lov. And in the spirit of L. Ron Hubbard "The way to make a million dollars is to start a religion." Mulig at steve jobs henter inspirasjon derfra? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hehe, litt sarkastisk humor rundt det må vel være lov. And in the spirit of L. Ron Hubbard "The way to make a million dollars is to start a religion." Mulig at steve jobs henter inspirasjon derfra? Hubbard ja... Er det ikke i tyskland som scientologene ikke fikk registert "troen" sin som annet enn et firma? De nektet dem å registere seg som tros rettning og her har mange land mye å lære tydeligvis.... Skjønnt da skulle vel den katolske kirken registert seg som en pedofili ring hvis en skal tyde det etter alle sexskandalene som har vært i den klubben i det siste... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Med "i det siste" mener du de siste 6-700 år? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) HAHAHA! "pedofili-ring" Det er fælt for de som rammes. Jeg ler ikke av overgrepene, men kun av RWS's sarkastiske humor. Håper ingen tar seg nær av det. EDIT: Ordgjøken hadde stokket om på endel ord her. litt bedre nå.... Endret 8. april 2010 av The Metal God Lenke til kommentar
awesomeist Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 hehehe :-) Man skaper seg selv gode fordeler om man lager sin egen religion om den blir stor. Man vil jo ha samme rettigheter som alle de andre religionen som en eller annen gjøk har funnet opp. :-) Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Men for å defineres som en religion må det (ikke utelukkende) også være tro inne i bildet. Hva er det awesomeister tror som gjør dem forskjellige fra andre religiøse? Endret 11. april 2010 av TechTiger Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hva er det awesomeister tror som gjør dem forskjellige fra andre religiøse? At awsomeness er veien å gå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå