eschilvold Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Den nye versjonen av Sonys RAW-konverter kommer med løfter om bedre bildekvalitet ved høye ISO-verdier. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tøft, håper det kommer ut noen før og etter bilder sånn at vi kan se om det er virkelig et stor oppgradering. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det er lagt ut et par før/etter bilder fra folk som har testet IDC 3.2 i følgende tråder: Dyxum dpreview #1 dpreview #2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Wow, det var litt av en forskjell! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg har lyst til å oppdatere mitt a550, men jeg kommer ikke inn på sony sine sider? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Fikk min a550 idag! Rart, oppdateringen er ikke på de norske sidene. http://support.sony-europe.com/dime/alpha/alpha.aspx?site=odw_no_NO&m=DSLR-A550 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Går jeg inn på sony sine sider får jeg bare: Tilkoblingen fikk tidsavbrudd Tjeneren på support.sony-europe.com brukte for lang tid på å svare. * Nettstedet kan være midlertidig utilgjengelig eller opptatt. Prøv igjen om en liten stund. * Dersom du ikke klarer å laste noen sider, kontroller at datamaskinens nettverkstilkobling er i orden. * Dersom datamaskinen er beskyttet av en brannmur eller mellomtjener, kontroller at Firefox har tillatelse til å bruke verdensveven (www Har prøvd både med Chrome og Firefox. Linux Ubuntu og Windows XP? Endret 17. april 2010 av chri-ot Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Sitter med Opera og IE, begge fungerer bra her....problemet ligger nok hos deg. Skru av nedlasting o.l. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Utility for oppdatering av Sony Image Data Suite kan lastes ned fra Sony USA sine sider. Link Dette vil oppdatere den programvaren som fulgte med kameraet til siste versjon (3.2) Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Sitter med Opera og IE, begge fungerer bra her....problemet ligger nok hos deg. Skru av nedlasting o.l. Hadde bare nettleser oppe, men uansett det virker nå! skal prøve å oppdatere. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Utility for oppdatering av Sony Image Data Suite kan lastes ned fra Sony USA sine sider. Link Dette vil oppdatere den programvaren som fulgte med kameraet til siste versjon (3.2) Note: This utility is only for use with the products identified and sold in United States, or Canada. Not all models are sold in all countries. Endret 18. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Er det bare jeg som er dum, eller er det flere som ikke klarer å finne firmwareupdaten til kamerat? finner bare oppdatering til programvara som fulgte med på cden. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Er ikke Firmware oppdatering....men oppdatering av Sonys RAW-converter software. Står ganske tydelig i artikkelen. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Er ikke Firmware oppdatering....men oppdatering av Sonys RAW-converter software. Står ganske tydelig i artikkelen. Åja, trudde det var RAW forbedring i selvekameraet XD Er vist jeg som er dum ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg