Hakkebakk Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har et Asus P7P55D-E.. og hver gang jeg starter PCen blinker det 3 røde LED-lys i en fast rekkefølge. MemOK! (rød LED i nærheten av RAMen), Q-LED (står CPU-LED i på hk, men Q-LED i manualen) og BOOT_DEVICE_LED. Lysene blinker før den starter normalt (altså FØR skjermen skrur seg på og num luck osv blinker på tastatur) PCen fungerer forsåvidt normalt når den først er i gang og starter vanlig sett bort fra de røde lysene, ingen blåskjerm ell. men oppstarten tar vel ~5sek lenger tid og røde lys er jo skummelt La nettopp inn nyeste BIOS fra asus.com, ingen forskjell. Skal det kanskje være sånn? Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Høres helt normalt ut. De skal blinke når den booter.(Self test) Hvis den/de blir stående å lyse, indikerer det en feil. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 bra å høre men kan jeg skru av "Self test"? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ikke hele self test, men du kan Enabled Quick boot i bios! Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 den sto vist på. men samma faen Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Samme skjedde med meg for 2 år siden å viste seg å være strømmen til Skjermkortet. Dra det du kan av strøm ut av div koblinger å sett de tilbake på plass. Rett å slett en overspennings vern kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå