Ronnie Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Ja spørsmålet ligger vel i emnet. Jeg har noen filer i ISO format, skulle gjerne ha brent de ut som vanlige filer. Bruker NERO 5.5. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Denne løsningen krever at du laster ned isobuster. Last ned dette programmet.. ca en halv diskett Åpne *.iso eller *.bin fila der og legg de i en mappe. Så kan di glad og lykkelig brenne de filene rettt over til en cd.. Ikke masse arbeid i det.. Bruker selv isobuster til å pakke filene ut og så winoncd 3.8 til å brenne de i. Ingen problem foreløpig. Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 hvis filen har formatet: ***.iso.exe så kan du åpne den som "burn image" i fil menyen, da må du huske å velge å vise "all files" når du åpner filen... Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 13. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2001 Takk for tipset om Isobuster, jeg lastet det ned og nå gikk det smertefritt å brenne min ISO fil med Windvd 3.0 DTS. Ronnie Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Bare et spørsmål på tampen her. Hva er vitsen med å pakke ut alle disse ISO-filene? Kan det ikke fort bli problemer hvis CD'en f.eks. er bootable? Mvh Guybrush Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 En bare gir cd plata samme navn som bootable fila vil ha. Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Hvis man har en bootbar iso eller bin/cue og deretter pakker dette ut på disken og brenner dette til CD vil man miste muligheten til å boote :sad: Programmer som støtter cue/bin og iso formatene er bla CDRWin eller Fireburner er bra. Sjekk ut WinISO, et program hvor man kan legge til filer i et image uten å ødelegge bootbare image. mvh terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå