Troy Henrik Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 topicen sier vel alt, jeg skal ha meg ny pc men hva slags HK skal jeg ha? Hørt/veit at ABIT er mere overklokkings vennlige, jeg skal også kjøpe meg vann kjøling så det skal det nok bli litt av, ikke bare litt mye Takk For Svar :wink: Lenke til kommentar
larsos Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Alle I875P baserte kortene er gode, og det er liten forskjell på dem. Det blir en smaksak hva du velger. MSI 875P NEO-LSR har jo LAN, men det har ikke Abit IC7. Så du må jo bare se på hva som er på kortene og velge det kortet som har de utstyret som du trenger. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Alle I875P baserte kortene er gode, og det er liten forskjell på dem. Det blir en smaksak hva du velger. MSI 875P NEO-LSR har jo LAN, men det har ikke Abit IC7. Så du må jo bare se på hva som er på kortene og velge det kortet som har de utstyret som du trenger. Enig, det hele blir nok en smakssak. Har testet 3 forskjellige og det var veldig små variasjoner,knapt merkbare. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Abit Smaken er som baken... Den er delt... Snekker'n... Er du fornøyd med MSI kortet? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Abit Et av de mest saklige innlegg på lenge. :o Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Ta msi sitt vis du vill ha mest for pengene der får du med mest tilbehør + at det er litt bedre ytelese på det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Abit Smaken er som baken... Den er delt... Snekker'n... Er du fornøyd med MSI kortet? Ja så langt er jeg det, etter å ha testet det mot asus og abit sitt ble det til slutt dette jeg ble sittende med selv om det er små forskjeller på dem. Skall teste og klokke mer siden, holder på å bygge meg nytt hjemmekontor så det er litt liten tid akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå