OlafG Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ser etter slike ting som dette: Uten at det koster 180 dollar for en, kostprisen er sikkert 10 dollar. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hmm... Kan denne gjøre nytten? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=587687 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Slike løsninger som det har jeg, og det finner man på IKEA. Det jeg lurer på er den greiaen der til å hente ut strøm rett i skrivebordet. Lenke til kommentar
runela Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Slike løsninger som det har jeg, og det finner man på IKEA. Det jeg lurer på er den greiaen der til å hente ut strøm rett i skrivebordet. Den du har bilde av henter du jo ikke strøm rett ut av skrivebordet? men datakabler:P Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Den henter strøm ut også på det som er vist på bildet, men det er ikke noe europeisk standard på kontaktene. 3 flate pinner minner vel mere om noe amerikanske greier, uten at jeg kan si det sikkert. Har ikke sett noe i det lille formatet her, men man får jo en god del slikt materiell beregnet for montering i kabel kanaler. Mulig en elektro grossist kan ha mere info om slike ting. Nettulf Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Det vet jeg vel, er vel mer om man finner noe slikt til europeisk standard som ikke koster skjorta. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 enkelt. bare sett inn vanlige stikkontakter i noen bokser og trekk en rør gjennom. heng den i høyde med bordplata. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 har montert mye sånt, du kan få de med data, skjerm, strøm, projektor, usb osv Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 har sett det på hoteller i norge, forundrer meg ikke om elko er forhandler på de i norge Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sjekk med IDT. Har mye sånt. Usikker på pris, men handlet annet utstyr til de tidligere til overaskende lave priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå