abene Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Targus lanserer nye ryggsekker som rettes mot de som sykler med bærbare i regn. Les mer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg skjønner ikke helt hvorfor denne er rettet mot dem som sykler i regnet - for alt det står i artikkelen (bare regntrekk) kunne det jo like gjerne vært for folk som går i regnet. Har den andre egenskaper som gjør den bra for sykling? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det eg mener er at eg skjønner ikke hvorfor en sekk for folk som sykler i regnet er lansert på hardware.no? De aller fleste ryggsekker nå for tiden har jo laptop lomme, så det var jo ikke akkurat noe revolusjonært der, men dette er egentlig bare pirking. Mer nyheter er bedre enn ingen nyheter. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det er jo bare en vanlig sekk med regntrekk over.. Lenke til kommentar
idar2 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Eg har hatt sekk med regntrekk til min laptop i ganske mangen år. Det går også ann å kjøpe regntrekk som passer sånn ca til alle sekker. Dette er ikkje noe nytt fenomen på Vestlandet. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Uhm.. Yoghurtnytt? Jeg ser ingen som helst forskjell på den sekken i artikkelen og den Targus-sekken jeg har med sammefunskjon. Sekken er vel 4 år gammel nå.. Edit: Jeg ser jo nå at jeg må spise i meg mine egne ord. De nye glidelåsene har sølvfargede håndtak. Endret 7. april 2010 av Torinogut Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ikke så veldig revolusjonerende nyhet dette her, men 13" laptop-ryggsekk er noe jeg har sett etter en stund. Ser ikke ut til å være stort til utvalg på små ryggsekker med lomme for bærbare på den størrelsen, så denne er nok verdt å ta en titt på. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg sykler til og fra jobb hver dag, ofte med laptop i sekken. Men jeg ville foretrekke refleks, selvlysende farge (gul eller orange) og helst blinkende lys på sekken for å bli sett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Uhm.. Yoghurtnytt? Jeg ser ingen som helst forskjell på den sekken i artikkelen og den Targus-sekken jeg har med sammefunskjon. Sekken er vel 4 år gammel nå.. Edit: Jeg ser jo nå at jeg må spise i meg mine egne ord. De nye glidelåsene har sølvfargede håndtak. Ja, sitter selv med en mange år gammel targus-sekk som tilsynelatende er helt lik ,og med innebygd regntrekk. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bergans har vel hatt dette i flere år nå? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bergans har vel hatt dette i flere år nå? Samme her, og den hadde gult trekk og var dermed mye mer synlig i trafikken. Synd den var så stor og nokså posete. Hadde forsovidt en egen bæreveske til bærbare medfølgende i sekken også. Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Eh... hva var nytt med denne? har splitter lik selv som står 1 meter unna, den er vell snart 3-4 år gammel med innebygd regntrekk? Ikke fungerer regntrekket heller, fordi laptop'n ligger jo i egen lomme (nærmest ryggen din når du har den på) Når det da regner, så renner det vann inn på toppen som en bekk og dette sildrer mellom sekken og ryggen din. Utrolig innovativt! CR. Lenke til kommentar
ArneHB Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er denne sekken ny??? Eg kjøpte denne sekken når jeg kjøpte meg 17" bærbar som er 4 år siden no. Det er regntrekk og alt, ser heilt lik ut som den på bildet Lenke til kommentar
ingvist Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har en sånn sekk av merket Beckmann, den har da både regntrekk og polstret PC-lomme. Har hatt den i noen år nå, så dette er da ikke noen revolusjon i sekke-verden. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Mer nyheter er bedre enn ingen nyheter. Om det bare hadde vært en nyhet så ja, kanskje. Hva blir det neste, vanntett iPod-lomme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå