[email protected] Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hej. Er det noen mulighet å bruke den faste eposthenteren på E52 til å hente epost ved hjelp av wlan? Når jeg legger til en konto så bruker den automatisk edge, selv om jeg har wlan tilgjengelig. Takker for svar! Lenke til kommentar
otis Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Du kan velge hvilket tilgangspunkt som skal være standard, inne på konfigureringen av e-post. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Drar denne opp igjen jeg, nå kan jeg koble til wlan for å hente mail, men når jeg trykkeri på en lenke i mailen starter mobien å bruke edge for å laste siden selv om jeg akkurat var koblet til wlan... Noen som vet hvordan jeg lan endre på dette? Lenke til kommentar
snowyspalace Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Drar denne opp igjen jeg, nå kan jeg koble til wlan for å hente mail, men når jeg trykkeri på en lenke i mailen starter mobien å bruke edge for å laste siden selv om jeg akkurat var koblet til wlan... Noen som vet hvordan jeg lan endre på dette? Endre innstillingen i browseren din til alltid å spørre om tilgangspunkt. Da kan du velge hver gang. Burde virke. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Står som standard å wlan. Men satte den til å spørre nå, og da gikk det gitt! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå