Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Med bridge får du langt bedre stabilitet og slipper evt problemer med noen tjenester som ofte er aktivert i NGTs routermodem. Kan anbefale ASUS RT-N16, som tåler 300.000 samtlige tilkoblinger. Endret 20. november 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) akuratt fåt den i hus ,har ikke åpna den enda..har ikke fåt installasjons dato fra ngt enda...men skal jo fungere på adsl2+ så får vel teste den, Må bare endre på litt nettverk config her først,har GET 1/1mbit som backup link ngt sa og til meg att det fungerer men er ikke support på det,har googla en del men finner ikke ut så mye,skal holde deg opptatert jeg kommer ikke til og si det opp uanset om jeg ikke får til bridge (kranglet 3 mnd får og få levert det) men ville vært utolig kjipt og ikke få til Inteno rutern skal være mulig å bridge, men å klage på ngt at de ikke supporterer det (det gjelder dere alle) er unødvendig, da de leverer standarisert utstyr og ønsker som alle andre leverandører ikke mer arbeid enn nødvendig. Tviler på at de ønsker å supportere ca 20-50 forskjellige rutere med sine egne oppsett. I grunn så er det stort sett det samme som å bridge Inteno sin Adsl2+ ruter. Inteno bridge setup. Log inn. Gå til advanced setup Klikk på edit på den aktive configen (evt lag en ny) Fyll inn riktig vpi/vci -> Next Velg Bridging (encapsulation = llc) -> Next "Enable bridge service" -> Next Save Save/Reboot0 men hvor finner jeg vpi/vci (som jeg forøvrig ikke aner hva er) Kan ingen ting om bridgemodus. Hvor finner jeg alle dataene som trengs for å få det til? har en inteno x5671 VDSL ruter fra nextgentel (10.0.0.1) som jeg vil bridge til en DIR-655 (192.168.0.1) aner ikke hvordan dette gjøres og det er ikke lett å finne info om dette som passer. Endret 19. februar 2011 av TorgeirS Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 TorgeirS: http://ngtforum.net/index.php?topic=4 har vel det som behøves. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Fikk til Bridgemodus med Intenoen, men da får jeg ikke Nextphone til å fungere. Får bare ringe ut, ikke få samtaler inn. Noen som har klart å både få bridge og nextphone til å fungere samtidig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå