Bruker-93156 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Hei! Skal lage en bruktbilkalkulator men har ikke hakka snøring på hvordan jeg gjør det. Det skal være en kalkulator som trekker ifra litt pris ut ifra % rust på bilen, antall kilometer kjørt og antall riper. man skriver inn hva "nypris" er så skriver man inn % rust, kilometer og riper så skal kalkulatoren trekke ifra utira disse opplysningene. Kalkulatoren trenger ikke funke, bare den ser ut til å kunne funke med litt flere timer bak seg så er jeg fornøyd. Send meg PM om noen vil ta oppdraget, en liten dusør er i vente for den heldige. Stor fordel om den lages i Visual Web Developer, slik at jeg bare kan motta en zip-fil med hele driiten Endret 7. april 2010 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei! Når du sier "...så skriver man inn % rust, kilometer og riper så skal kalkulatoren trekke ifra utira disse opplysningene." Mener du at det skal være mulighet for å skrive inn %-verdi for hver (rust, kilometer og riper) Eller skal det bare være 1 boks for alt? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 En boks for de forskjellige. Det er ikke så viktig hva kalkulatoren gjør, oppgaven er ganske åpen, men det er en kalkulator som skal brukes på en "bruktbilside" og at den er litt nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå