Gå til innhold

Arildfest 2010 - k.n.b - humørløst

Anbefalte innlegg

Trondster: Joda, du kan så vidt se skuffen på en hjullaster der.

RandiA: Jeg så at de kom tauende på den lekteren, og visste at de skulle laste inn stein. Det var bare å orke og vente. Men jeg må innrømme at det ble mer et bilde av en situasjon enn enn godt fotografi.

iamluka: Fint du likte den, ble nesten litt overrasket selv over at det fungerte såpass.

Takk for kommentarer!

Jeg sliter for øvrig litt med både tid og inspirasjon for tiden, men mest med tid. Det medfører bl.a. at jeg ikke får kommentert så mye i andre tråder som jeg skulle ønsket. En del huller i egen Aprilfest blir det også av dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter du med tid; så får ikke inspirasjonen rom til å utfolde seg. Slik føler ihvertfall jeg det.

Men jeg synes du har væt flink til å kommentere og et par interessante bilder har det også blitt.

Jeg har ikke kommentert bildet fra den 19. Men av en eller annen grunn går tankene mine til Challenger ulykken.

Lenke til kommentar

Enig med resten i at den mørke versjonen var finest. Interessant å se at det fine lyset fortsatt er så tydelig selv om du har fjernet det meste av informasjonen fra orginalfilen.

Så du for deg det sluttresultatet allerede når du tok bildet eller var det et "tilfeldig" resultat av leken etterbehandling? Selv kunne jeg godt tenke meg å utvikle et bedre svart/hvitt syn.

Lenke til kommentar

24. April

Her kommer muligens et bidrag etter hvert...

Takker for nye kommentarer. Til den siste av disse: Nei, jeg så ikke for meg s/h versjonen i det jeg tok bildet. Men det var sterkt solskinn akkurat da, og dermed sterke kontraster (disse kontrastene er dempet i fargeversjonen). La oss kalle det delvis tilfeldig. Jeg lekte meg litt med en s/h variant, og så da at det ga et sterkere uttrykk når det meste unntatt høylyset ble kraftig dempet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...