k.n.b Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Trondster: Joda, du kan så vidt se skuffen på en hjullaster der. RandiA: Jeg så at de kom tauende på den lekteren, og visste at de skulle laste inn stein. Det var bare å orke og vente. Men jeg må innrømme at det ble mer et bilde av en situasjon enn enn godt fotografi. iamluka: Fint du likte den, ble nesten litt overrasket selv over at det fungerte såpass. Takk for kommentarer! Jeg sliter for øvrig litt med både tid og inspirasjon for tiden, men mest med tid. Det medfører bl.a. at jeg ikke får kommentert så mye i andre tråder som jeg skulle ønsket. En del huller i egen Aprilfest blir det også av dette... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Sliter du med tid; så får ikke inspirasjonen rom til å utfolde seg. Slik føler ihvertfall jeg det. Men jeg synes du har væt flink til å kommentere og et par interessante bilder har det også blitt. Jeg har ikke kommentert bildet fra den 19. Men av en eller annen grunn går tankene mine til Challenger ulykken. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) 23. April Siv 180mm f/[email protected] 1/1000s Alternativ i farger Tom: Guri Malla, tenkte ikke akkurat i de baner. Men du har et poeng med det med tid. Endret 23. april 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Forskjellen mellom de to versjonene er jo som natt og dag Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Forskjellen mellom de to versjonene er jo som natt og dag Nattversonen er min favoritt. Ble meget mEget stilrent uten farget. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Randi: Takker. a_aa: He, he... Tom: Takk, da er vi enige om preferansene tydeligvis. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Nattversjonen ble best, ja - fine, forblåste detaljer på et-eller-annet som er åpent for tolkning. Visste ikke at du også var stråmann, forresten. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Siv i mørket kan henges på veggen Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Enig med resten i at den mørke versjonen var finest. Interessant å se at det fine lyset fortsatt er så tydelig selv om du har fjernet det meste av informasjonen fra orginalfilen. Så du for deg det sluttresultatet allerede når du tok bildet eller var det et "tilfeldig" resultat av leken etterbehandling? Selv kunne jeg godt tenke meg å utvikle et bedre svart/hvitt syn. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 24. April Her kommer muligens et bidrag etter hvert... Takker for nye kommentarer. Til den siste av disse: Nei, jeg så ikke for meg s/h versjonen i det jeg tok bildet. Men det var sterkt solskinn akkurat da, og dermed sterke kontraster (disse kontrastene er dempet i fargeversjonen). La oss kalle det delvis tilfeldig. Jeg lekte meg litt med en s/h variant, og så da at det ga et sterkere uttrykk når det meste unntatt høylyset ble kraftig dempet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 26. April Tjeldstell 180mm f/2.8@4, 1/1000s Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 26. April Tjeldstell Bra fanget igjen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Du må'ke være humoristisk denne måneden? Allikevel - selv en tjeld med stell ved et skjell kan vel en kveld selv - være vel - så humoristisk som de andre trådene dine. Slett ikke dum. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Du må'ke være humoristisk denne måneden? Allikevel - selv en tjeld med stell ved et skjell kan vel en kveld selv - være vel - så humoristisk som de andre trådene dine. Slett ikke dum. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 26. April Tjeldstell :!: Den likte jeg! La humoren ta overhånd Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 La humoren ta overhånd Give in to the dark side! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 28. April Regnvær 50mm f/[email protected], 1/60s Takker for Tjelde-kommentarer. Og det var selvfølgelig _ikke_ humoristisk ment. Absolutt ikke. Niks. Nei. Njet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Flotte, duse farger og mønster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå