RandiA Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fint med vannet i fokus av den flyte-"stokken" der, bra komponert. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fine bidrag - du skyter bilder i tåka som vanlig.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Flotte feiende*) landskap - majestetiske kurver og sugende oppoverbakker. Liker skodden og feiende snø. Mmmh. Savner natur. Igjen. ..Og jo, takk for at du påpekte at ujevnhetene var måkebæsj - men fin tåke, som vanlig. (På tide at noen måker, methinks.) *) Mangler ord for "sweeping". Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fine bidrag - du skyter bilder i tåka som vanlig.. Hahaha... han lovet tåke for noen poster siden og tåke ble det. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Når tar du bilde av aril(d), forresten? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fagverk er lastverk ..Trelastverk, da, i så fall? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) 7. April Kvist og kvas 180mm f/2.8@22, 1/30s Ikke direkte humørløst kanskje, men håpet er at det er så ubehagelig å se på at betrakteren mister humøret. Endret 8. april 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ser ut som det passeres i farta det der... Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Oi.. det ble jeg nesten svimmel av Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 6. april: Petteram: Takk for det. Det blir jo ofte rolig og fredelig i tåkehavet. RandiA: "Stokken" er nok litt bredere enn den ser ut for, vinkelen skjuler at den flytebrygga er ganske stor. Trondster: Jfr. ujevnhetene, ingen årsak. Noen måtte jo påpeke det. Vi får se når Aril dukker opp... 7. april: RandiA: Ja, det er også tilfelle. iamluka: Fillern, bare nesten? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Wow! En kan bli rent humørløst misunnelig av mindre 5.April ga meg skikkelig berg-og-dalbane-sug i magen. Mye bra treverk/håndverk generelt, det hadde vel i seg selv vært verdt et studie Fortsett sånn! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 8. April Etter regnet 180mm f/[email protected], 1/80s, 36mm mellomring Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ble spennende og abstrakt - med en enorm OOF-flate i bakgrunnen. Er ikke sikker på hva det er (den abstrakte tingen jeg føler jeg ser i bildet), men den smiler. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 8. April Etter regnet 180mm f/[email protected], 1/80s, 36mm mellomring Det var bra! Den bør du ha som kunst på veggen i stort Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Kjetil-H: Det med berg-og-dalbane hadde jeg faktisk ikke tenkt på før du sa det. Objektet er forresten toppen av Tynset-brua. Blir nesten brydd jeg, av all rosen. Trondster: Det er en lyskaster på en høyde et stykke unna. Den hadde blitt ganske stusselig uten tele. Jeg er ikke sikker på hva du ser (hvis det ikke er lyskasteren), men det er jo bra at det gir assosiasjoner. Det er bare dråper, greiner og en lyskaster her. Men det meste er jo langt ute av fokus. Har du et tips om aril-fiksing forresten? RandiA: Takk for den. Hadde egentlig bare tenkt å ta et oversiktsbilde av grå og tung himmel/hav, men så ble det visst et nærbilde i stedet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Har du et tips om aril-fiksing forresten? Joda - man endrer bare førsteinnlegget - der kan man endre tema så det heter Aprilfest. Eventuelt kan man vente noen dager, til det blir Mia måned Edit: ..Eller man tar bilder av ting som vokser ut av frø, sånn før frøene faller ned på bakken. Riktig plantesort er en god hjelp. Endret 8. april 2010 av Trondster Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Du fortsetter å spytte ut kvalitetsbilder i høyt tempo! Likte spesielt godt dagens. Veldig snedig med det gigantiske høylyset som bakgrunn til det dystre miljøet (selv om vanndråpen avslører at det er mer lys tilgjengelig enn man skulle tro). Gårsdagens ser ut som en variasjon av noe du har prøvd før (speiling av trær i bølgende vann?), og det var like vellykket denne gangen. Men jeg kan dessverre ikke si at det ødela humøret mitt på noen måte. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Har du et tips om aril-fiksing forresten? Joda - man endrer bare førsteinnlegget Takker. Beklager den feilstavingen der, men nå skulle det være i orden. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Gårsdagens ser ut som en variasjon av noe du har prøvd før (speiling av trær i bølgende vann?) En variasjon av noe jeg har prøvd før, men ikke det du tenker på her. Det var et ugjennomtrengelig kratt av smågreiner, og ikke noe vann i nærheten. Kun bruk av panorering. Men jeg kan dessverre ikke si at det ødela humøret mitt på noen måte. Hmm, jeg må visst skjerpe meg. Du har for øvrig rett i at det fremdeles var dagslys da "Etter regnet" ble tatt, riktignok svært dempet av regntung himmel. Takk for kommentar. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) 9. April Tåkefyrst Igor (ingen fest uten opera) 50mm f/1.2@8, 1/6400s Det valgte bildet er nesten uten kontraster og detaljer, men jeg syntes allikevel det passet best. Men her ligger en litt mer avslørende variant for de som syntes det ble vel ullent: 24mm f/[email protected], 1/8000s Edit: Hadde oppgitt feil maksblender. Endret 19. april 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå