Gunn@r Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har en Whitebox-bærbar med et ATI Radeon x600-skjermkort på 128MB RAM. Problemet er at jeg ikke finner driveren til skjermkortet. Denne driveren funker ikke: http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Legacy/Pages/radeonaiw_xp.aspx?type=2.4.1&product=2.4.1.3.19&lang=English Noen som kan hjelpe meg å finne en driver som ikke får bildet til å hakke når jeg for eksempel ser en serie i VLC? Maskinmodellen er AL51. Fullt navn er al51/50-15. Jeg bruker Windows XP Home Edition. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Den driveren vil nok ikke virke nei. Du har nok et Radeon Mobility kort og ganske gammelt, men du kan jo prøve denne driveren fra Omega Drivers. I følge han som lager disse driverne skal den driveren støtte alle ATI kort som er laget, bortsett fra veldig gamle kort. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Den driveren vil nok ikke virke nei. Du har nok et Radeon Mobility kort og ganske gammelt, men du kan jo prøve denne driveren fra Omega Drivers. I følge han som lager disse driverne skal den driveren støtte alle ATI kort som er laget, bortsett fra veldig gamle kort. funka fett den. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå