medlem-68510 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Hvordan kan jeg skaffe en ekstra nøkkel til min Opel Calibra? Har kun én, så det blir krise om jeg mister den. Det er ingenting elektrisk i nøkkelen. Endret 17. april 2010 av ttt Lenke til kommentar
Hermansen1 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Da må du bare ta med deg originalnøkkelen, samt vognkort og legitimasjon (for å vise at du er rette eier av bilen) til en låsesmed. Han lager en kopi til deg på under 10 min. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Kjempeflott. Mange takk for svar =) Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er i samme situasjon selv. Hva hvis man har startsperre? Vet det er en "chip" inne i nøkkelskaftet mitt. Hvor blir det billigst å lage ny?? Lenke til kommentar
Hermansen1 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dersom du har den røde kodenøkkelen som fulgte med bilen når den var ny, så kan du få kjøpt andre nøkler som kan kodes med den. Om du ikke har det må hele bilen som regel kodes om, noe som er dyrt. Tror broren min måtte ut med 3500 når han mistet nøkkelen til Passaten sin. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 jeg vill da si at det er best med original nøkkel, men kosta litt. jeg sjekka til min bil. har selv bare 1 nøkkel. ny tenningslås og nøkkel (original) 2000 kr koster det. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Betalte 700 for å få filet og kodet en nøkkel til min bil, så det er vel ca det det koster ellers og. Endret 7. april 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
T homas Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Fikk bestilt ny nøkkel på bilforretningen som førte merket jeg kjører. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Betalte 700 for å få filet og kodet en nøkkel til min bil, så det er vel ca det det koster ellers og. Hvis det stemmer, så er det ikke så ille. Hvor gjorde du det? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bilcentrum i Trondheim. Var til en Eclipse Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bilcentrum i Trondheim. Var til en Eclipse Okei takk. Bare synd jeg ikke bor i Trondheim. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bilcentrum i Trondheim. Var til en Eclipse Okei takk. Bare synd jeg ikke bor i Trondheim. Er da sikkert ikke så mye forskjell på prisene fra forhandler til forhandler. Eller har du skjekket? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Eneste plassen her (Jernia på Steinkjer) som kopierer nøkler har ikke utstyr til å kopiere bilnøkler -.- Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Bilcentrum i Trondheim. Var til en Eclipse Okei takk. Bare synd jeg ikke bor i Trondheim. Er da sikkert ikke så mye forskjell på prisene fra forhandler til forhandler. Eller har du skjekket? Har ikke sjekket selv nei, men faren min hadde sjekka det opp og han sa jeg må ut med 1500,- (men det var en merkeforhandler dah...) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg ga 150 kroner for å få frest til en ny nøkkel til min vectra. Ikke noe elektronikkdritt i nøkkelen. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Bilcentrum i Trondheim. Var til en Eclipse Okei takk. Bare synd jeg ikke bor i Trondheim. Er da sikkert ikke så mye forskjell på prisene fra forhandler til forhandler. Eller har du skjekket? Har ikke sjekket selv nei, men faren min hadde sjekka det opp og han sa jeg må ut med 1500,- (men det var en merkeforhandler dah...) Bilcentrum er Mitsubishi-forhandler i Trondheim da Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg betalte 70kr for ny bilnøkkel hos Hyttebutikken. Spurte først forhandler, men de anbefalte bare å gå til en som freser vanlige nøkler, hvis ikke jeg absolutt måtte ha et lite Mazda merke på nøkkelen. Vet ikke hvor mye det koster å kode om alle nøklene, men det tar knappe kvarteret, så kan ikke være så dyrt vel? Er nøklene som koster. Lenke til kommentar
z4oslo Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) De fleste låsesmeder kan lage bilnøkler, med og uten startsperre. unntaket er BMW og Mercedes. Disse kan kun fåes hos bilforhandler dersom bilen er utstyrt med startsperre. De fleste biler etter 1996 er med startsperre. Prisen kan variere etter type nøkkel og startsperreteknologi. mvh Roy *reklamelink fjernet av moderator* Endret 8. august 2010 av Osse-Mon reklamelink fjernet av moderator Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Kosta 300 på lokal låssmed Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Kosta 300 på lokal låssmed Hvor holder du til? Endret 7. august 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå