Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan kan jeg skaffe ekstranøkkel til Opel Calibra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du har den røde kodenøkkelen som fulgte med bilen når den var ny, så kan du få kjøpt andre nøkler som kan kodes med den.

Om du ikke har det må hele bilen som regel kodes om, noe som er dyrt. Tror broren min måtte ut med 3500 når han mistet nøkkelen til Passaten sin.

Lenke til kommentar

Bilcentrum i Trondheim. Var til en Eclipse

Okei takk. Bare synd jeg ikke bor i Trondheim. :roll:

Er da sikkert ikke så mye forskjell på prisene fra forhandler til forhandler. Eller har du skjekket?

Har ikke sjekket selv nei, men faren min hadde sjekka det opp og han sa jeg må ut med 1500,- (men det var en merkeforhandler dah...) ;)

Lenke til kommentar

Bilcentrum i Trondheim. Var til en Eclipse

Okei takk. Bare synd jeg ikke bor i Trondheim. :roll:

Er da sikkert ikke så mye forskjell på prisene fra forhandler til forhandler. Eller har du skjekket?

Har ikke sjekket selv nei, men faren min hadde sjekka det opp og han sa jeg må ut med 1500,- (men det var en merkeforhandler dah...) ;)

Bilcentrum er Mitsubishi-forhandler i Trondheim da :)

Lenke til kommentar

Jeg betalte 70kr for ny bilnøkkel hos Hyttebutikken. Spurte først forhandler, men de anbefalte bare å gå til en som freser vanlige nøkler, hvis ikke jeg absolutt måtte ha et lite Mazda merke på nøkkelen.

Vet ikke hvor mye det koster å kode om alle nøklene, men det tar knappe kvarteret, så kan ikke være så dyrt vel? Er nøklene som koster.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

De fleste låsesmeder kan lage bilnøkler, med og uten startsperre.

unntaket er BMW og Mercedes. Disse kan kun fåes hos bilforhandler dersom bilen er utstyrt med startsperre.

De fleste biler etter 1996 er med startsperre.

Prisen kan variere etter type nøkkel og startsperreteknologi.

mvh Roy

*reklamelink fjernet av moderator*

Endret av Osse-Mon
reklamelink fjernet av moderator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...