fUsiOn Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Lese går fint, men når det kommer til posting så tar det evigheter! Dette er trist. Selv om jeg sitter hjemme eller på skola så går det like tregt. Var ikke slikt før. Noe dere kan fikse kanskje? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Enig, å endre innlegg er enda verre, står å prøver å sende i flere minutter.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det tar ikke så veldig lang tid før posten kommer på forumet, men det går evigheter fra du har postet svaret til du får beskjed om at det virkelig er postet. Det er nok dette som forårsaker all dobbelpostingen. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 går fint nå da .. var mye verre for et par dager siden Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 går fint nå da .. var mye verre for et par dager siden Det låste seg totalt istad. Lenke til kommentar
Smal Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 har samme prblemet...tar evigheter... det gikk jo fort før Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Ja, er igjen slik det var på slutten med det gamle forumet, dessverre. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Vi jobber med saken. Det er fint om dere neste gang dere rapporterer om noe slikt noterer det tidspunktet som serveren stempler innlegget deres med, evt. forteller hvilket innlegg det er snakk om slik at vi kan sjekke det ut selv. Lenke til kommentar
Smal Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Vi jobber med saken. Det er fint om dere neste gang dere rapporterer om noe slikt noterer det tidspunktet som serveren stempler innlegget deres med, evt. forteller hvilket innlegg det er snakk om slik at vi kan sjekke det ut selv. Jeg har masse problemer nå... går tregt å laste opp svar... når jeg trykker på "neste" (for å komme til neste side i forumet) knappen får jeg opp en side hvor det står "dette søket gav ingen svar" eller noe liknende.... smal Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Tid: 00:07. Treghet i systemet. Lesing, posting alt.. Hva skjer med forumet? Fix det, begynner å bli lei at det tar 5 minutter får jeg får beskjed om at jeg har posta. 3 mintter fra post til jeg fikk beskjed om at den var postet. Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Pga problemer med at mysql tabellene til stadighet blir korrupte, måtte det kjøres en repair. Tabellene er nå i orden, og forumet skal fungere som normalt. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Pga problemer med at mysql tabellene til stadighet blir korrupte, måtte det kjøres en repair. Tabellene er nå i orden, og forumet skal fungere som normalt. Dette skjer jo flere ganger om dagen...? Ofte hvertfall.. Opplevde noe feil før i dag også. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hint: PhpBB er ikke så veldig bra... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Treghet nok en gang. FIX DET! Jeg prøvde å poste et svar 16:08, The page cannot be displayed etter 5 minutter, ble faktisk postet 16:08, men ikke noe svar om at den var det. Jeg prøvde å poste et svar 16:15, fikk svar om at den var postet 16:20, ble egentelig postet 16:16. Hva skjer? begynner å bli grundig lei denne tregheten. Ikke at jeg tror jeg kounne gjort jobben bedre selv, men det kan da ikke skje om og om og om og om igjen. Tror neppe det er meg, da alt går som vanlig untatt akkurat det med å poste et svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå