Gå til innhold

Utrolig tregt forum...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi jobber med saken. Det er fint om dere neste gang dere rapporterer om noe slikt noterer det tidspunktet som serveren stempler innlegget deres med, evt. forteller hvilket innlegg det er snakk om slik at vi kan sjekke det ut selv.

Lenke til kommentar
Vi jobber med saken. Det er fint om dere neste gang dere rapporterer om noe slikt noterer det tidspunktet som serveren stempler innlegget deres med, evt. forteller hvilket innlegg det er snakk om slik at vi kan sjekke det ut selv.

Jeg har masse problemer nå... går tregt å laste opp svar...

når jeg trykker på "neste" (for å komme til neste side i forumet) knappen får jeg opp en side hvor det står "dette søket gav ingen svar" eller noe liknende....

smal

Lenke til kommentar

Tid: 00:07. Treghet i systemet. Lesing, posting alt.. Hva skjer med forumet? Fix det, begynner å bli lei at det tar 5 minutter får jeg får beskjed om at jeg har posta.

3 mintter fra post til jeg fikk beskjed om at den var postet.

Lenke til kommentar
Pga problemer med at mysql tabellene til stadighet blir korrupte, måtte det kjøres en repair. Tabellene er nå i orden, og forumet skal fungere som normalt.

Dette skjer jo flere ganger om dagen...?

Ofte hvertfall.. Opplevde noe feil før i dag også.

Lenke til kommentar

Treghet nok en gang. FIX DET!

Jeg prøvde å poste et svar 16:08, The page cannot be displayed etter 5 minutter, ble faktisk postet 16:08, men ikke noe svar om at den var det.

Jeg prøvde å poste et svar 16:15, fikk svar om at den var postet 16:20, ble egentelig postet 16:16.

Hva skjer? begynner å bli grundig lei denne tregheten. Ikke at jeg tror jeg kounne gjort jobben bedre selv, men det kan da ikke skje om og om og om og om igjen.

Tror neppe det er meg, da alt går som vanlig untatt akkurat det med å poste et svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...