tugaylegend Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Sitt med ein totalt kræsja asus eee pc i fanget som tilhøyrer ei venninde av meg og kjekk som eg er har eg lova å prøve å fikse problemet Det største problemet på maskina no, vil eg påstå er "securitytool"..har prøvd det meste og litt til for å få fjerna det, men får ikkje opna "legg til/fjern", systemgjennoppretting, taskmanager, minnepennen min eller noke som helst. Så det eg lurer på er, korleis (og er det mulig) ein gjennoppretter maskina til fabrikkinnstilliger uten cd (har verken cden eller cdrom) og minnepenn er som sakt ikkje mulig å opne. Sett umåtelig stor pris på svar som fører til at maskina blir "god som ny" Ha ein god kveld folkens! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dersom den er installert med Windows,er det "F9" under oppstart,før Windows begynner å laste. Lenke til kommentar
tugaylegend Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 hamra som berre juling på "F9", men ingenting skjer.. Windows XP ja. kan ein skrive ein komando i "kjør" for å nå samme meny? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Klippet ut fra en Asus eee manual: Press <F9> during bootup (requires a Recovery Partition) Disable Boot Booster in BIOS setup before your perform system recovery from USB flash disk, external optical drive or hidden partition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå