Hareooo Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Heihei ^^ Jeg har bilett til green day konserten 4 juni 2010, så skal jeg dra med tog til oslo s , men det store probleme mitt, er jo.. Hvor mye koster taxi egenklig?! Fra oslo s til ulevåll stadion om natta ? ! Dette er viktig as .. -JanArne www.janarntre.blogg.no Lenke til kommentar
Hermansen1 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Green Day konserten starter kl 16.00 i følge billettserivce.. I så fall kan du jo bare ta T-banen. Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Green Day konserten starter kl 16.00 i følge billettserivce.. I så fall kan du jo bare ta T-banen. MEN jeg skal sove utaforr , tar tog natta før :S Lenke til kommentar
Mez Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 2-3-400 avhenig om det er helg eller ikke Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 300,- maks. Koster 400,- fra sentrum til grorud natt til søndag, det er iallefall dobbelt så langt som til Ullevål . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå