qeamer Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Heisann! Jeg trenger et hint om hvilket system dette her er? Skal lage noe lignende til en fremtidlig side jeg skal ha. Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ser ikke ut som et system som er brukt på flere sider, heller ikke ut ifra kildekoden. Jeg vil gjette at dette er noe folkene bak siden har lagd helt selv. Nøyaktig hvilke funksjoner skal du ha? Det finnes sikkert noen andre systemer som gjør det du trenger, med litt modifisering. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Ok, nei jeg er på utkikk etter det samme. Eventuelt mer oversiktlig med bilder, eller en egen side om du klikker på det du leter etter?.. Lurer også på hvordan de oppdaterer det her, om det er så lett som det ser ut til. Edit: Kan si at det er til en side med deler folk kan se om det er tilgjengelig på et firma. Kanskje noe som datakjeder har kan også fungere? Endret 6. april 2010 av qeamer Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er det bare jeg som er blind, eller? Hvilket system? Hvilken kildekode? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er det bare jeg som er blind, eller? Hvilket system? Hvilken kildekode? Hvis du trykker "dette her er". Lenke til kommentar
EivindJ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tror det er en løsning skrevet i asp, så kanskje det er bedre å prøve det forumet. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Ja er nok skrevet i ASP, er ihvertfall "powered by asp" Server: Microsoft-IIS/6.0 MicrosoftOfficeWebServer: 5.0_Pub X-Powered-By: ASP.NET X-AspNet-Version: 2.0.50727 Endret 7. april 2010 av AlecTBM Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Ok, men har dere noen andre ide'er på noe lignende som kan fungere? Det må være en liste som skal oppdateres fler ganger i måneden ganske lett. Lenke til kommentar
Gråskjegg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ok, men har dere noen andre ide'er på noe lignende som kan fungere? Det må være en liste som skal oppdateres fler ganger i måneden ganske lett. URLen tilsier at detter er ASP.NET (.aspx) Og det fungerer glitrende til slikt. Få tak på en fungerende konsultent, og det tar omlag 2 timer å lage tilsvarende funksjonalitet - men pluss mange timer til omkringliggende tjafs og design. - grå - Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kan du benytte et generisk butikksystem? OSCommerce eller noe sånt? -C- Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Jo, men det er heller ikke gratis. Så det er verre. Endret 21. oktober 2010 av qeamer Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Prøver igjen, storemanager blir ikke noe av. Men kom over bruktmarkedet her, den her hadde vært 100% topp, noen som har litt info å gi om den søkemotoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå