Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan håndtere en "ufrivillig" forelskelse?

Gjest Just let it go?

Anbefalte innlegg

Gjest Just let it go?

Hola!

Som tittelen så fint forklarer, så er jeg på vei mot en liten forelskelse. Det føles i hvert fall som en.

Problemet, though, er at jeg ved en tidligere anledning har vært forleska i denne damen, og fikk høre i ettertid at hun også hadde lyst på meg(Been there?). Vi rotet et par ganger på fest, snakket litt online, but that was it. Begge var relativt sjenerte på den tiden, og det hele tabbet bare ut. I senere tid har vi delt seng to ganger(siste nå i helga), men uten noe mer enn litt uskyldig kosing har sjedd. Nothing below the belt.

Jeg vet at hun ikke er den dama som pleier å innlede forhold titt og ofte, og jeg er heller ikke typen som binder meg. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. La det ligge død, og vente til det hele er over? "Make a move" i retning forhold? - Hvordan, i så fall? Bare få det seksuelle overstått, og ta det over en mulig ONS?

Jeg aner jo ikke hva dama føler for meg, eller hva hun kunne tenkt seg. Har dere synspunkter, eller meninger ang. hva jeg bør, eller ikke minst IKKE bør gjøre i denne situasjonen?(Føler meg faktisk veldig lame som skriver dette).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Selvølgelig er alle forelskelser ufrivllige. Men i mange av tilfellene ønsker man å gjøre noe med dem, no matter what. Det var derfor jeg satte min i anførselstegn. Jeg vet virkelig ikke om jeg ønsker å gjøre noe med dette, og skulle kanskje helst ha sluppet. Går jo med en del tid bare på å tenke.

Vet ikke helt hvordan dette henger sammen. Mulig det bare er 'kuken' som har et behov, og bare det.

Får se litt hvordan ting går neste gang jeg treffer henne. Har ikke lyst til å bruke for mye tid og energi på dette uansett. Vet at det vil bli mange knuste hjerter om dama får fast følge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...