Bjarnemann Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Mener å ha lest om det en gang; en sak man stikker opp i rompa til folk, for deretter å utløse en mekanisme slik at den åpner seg som en slags paraply inne i offeret. Den var gjerne ganske spiss også Google har svikta meg, så hadde vært fint om noen kunne hjulpet Lenke til kommentar
flashmob Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har et sånt liggende under senga. Hvor mye er det verdt for deg? Men fra spøk til alvor.. Våpenet du leter etter blir kalt "The Pear of Anguish". Du kan søke på google eller slå opp på wikipedia. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Takk Diskusjon.no When google fails. Endret 6. april 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 det eg lurer på, er kva du har inne i rumpene til andre folk å gjere. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Hehehe det er bare en intern spøk Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Choke_pear_(torture) kan brukes i både anus, munn og virgiana ifølge wikipedia. vil ikke ha noe sånt i de 2 stedenen jeg kan få den -.- Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 virgiana Jeg regner med du mener "vagina". Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 virgiana Jeg regner med du mener "vagina". ja mye mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå