Dicorn Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hei, jeg har hørt og lest og alt mulig sånn at det går ann og dope seg på ADHD piller. Det er Metylfenidat, ett stoff som er beslektet med Amfetamin... I dag, rundt 18:00 tok jeg en pille som heter Alza 54 og en som heter Ritalin 10 (Jeg fjernet det røde skallet og den grønn aktig delen i Alza 54 pilla, for den grønne delen hindrer rusen fikk jeg høre (jeg tok den grønne delen tre timer senere fordi jeg ikke hadde fått noe tegn til rus, og den dele gjorde ikke noe forskjell heller)). Men så til problemet, tok jeg for lite? Fordi jeg merket ikke en verdens ting, eller gjorde jeg noe feil, burde jeg heller sniffet? Ligge rolig eller være aktiv? Eller har jeg kanksje ADHD?? Hadde vært kjekt og vite, så om du vet noe så er det bare til og kommentere ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tror ikke du får hjelp til å dope deg på dette forumet. Erowid er vel en bedre arena for relevant informasjon om diverse medikamenter. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Ja, tenkte og spørre på freakforum.no istedet HEhe, var akkurat innom puppetråden din xD Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Før tråden blir stengt: Å ta medikamenter som ikke er utskrevet til deg er høl i hue, og det burde da være allmennkunnskap. Hvis du ikke fikk noe effekt er det jo like greit å bare la være. Jeg har selv brukt diverse ADHD-medisin og vet hva disse faktisk kan gjøre i de riktige omstendigheter. Du er bare dum om du ville tulle med sånt, og det er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 jeg håper du finner på noe bedre å gjøre enn dette. dette er bare tragisk, om jeg havner på ditt lave nivå så dreper jeg meg selv, herregud ta deg sammen gutt. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Slapp av litt da, var bare to piller... Rus middel, jeg dør jo ikke, merka jo ikke noe! Og hvorfor, jo fordi jeg er ute etter rusen vel, hvorfor drar folk på fest og drikker liksom, jo, for og bli rusa! Og jeg har ikke sakt at dette er noe jeg kommer til og holde på med, lurte bare på hvorfor jeg ikke fikk noen rus.. Så skjerp dere litt med den klaginga, dere syter jo mere enn meg, er jo jeg som ikke fikk rusen min, så stikk til en annen tråd og fortsett med suttringa der! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Det du beskrives som "klaging" kommer av sunn fornuft og allmenn kunnskap, noe som du totalt mangler. Om det er én eller 100 piller har ingenting å si. Det handler om at du bruker medisin som ikke er utskrevet til deg for å oppnå en rus. Hva skjedde med å bare ta seg noen pils? Å eksperimentere i livet er greit, men enkelte ting kan med fordel la være å eksperimentere med. Og at jeg reagerer på at du omtaler dette som om det skulle vært en leik, og gir folk inntrykket av at det faktisk er det ... well, guess what, det får du bare tåle når du poster det i et offentlig forum. Du viser bare hvor umoden du er. Men hvis du absolutt må ha svar på spørsmålet ditt: Reaksjonen varierer fra person til person, men jeg vet ikke spesifikt hvorfor. Endret 7. april 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Det høres ut som du leser opp fra en skikkelig kjedeleig bok, skrifta di! Joda, drar jo på fest og drekker innimellom da, men ville bare prøve noe nytt, og det og ta to jævla piller er ikke og ekspremitere med livet.. Lar jo være og prøve alt mulig da, sånn som datura, hørt det kan være ekstremt farlig, og heroin, man blir visst veldig fort avhenging! Så jeg e rikke helt skutt i hue! Det fins faktsik gamle folk som tar piller for og få rus så det har ikke noe med modenhet og gjøre... Men takk for svaret, var nemlig det eg var ute etter skjønner du Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Du tar de to jævla pillene. Så tar du to jævla piller til i morgen. Og kanskje 15 jævla piller i løpet av neste uke. Så blir du lei av å bare ta jævla piller, at du kanskje begynner og gradvis "eksperimentere" med sterkere og sterkere saker. Det er sånn eldre pillenarkomaner ofte begynner. Endret 7. april 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Eldre folk som tar piller o.l. for å få rus gjør det fordi de en gang var umodne og eksperimenterte. Det er samme historie med alle, og grunnen til at de gjør det er så enkelt som at de er avhengige. De er inne i en ond sirkel de ikke kommer ut av, og kjenner ikke lenger til noe annet enn livet med rus. Men tro meg - de angrer. (skal innrømme det hørtes ut som en kjedelig bok fylt av klisjeer) Skjønner godt det kan høres ufattelig kjedelig ut, men det er harde fakta. Jeg har erfaringa, som jeg gjerne skulle vært foruten, og det er derfor jeg i det hele tatt gidder å bruke tid på å svare i denne tråden. Jeg synes i grunnen det er skremmende når folk har en så lett og avslappa holdning til (potensielle) rusmidler. Endret 7. april 2010 av lokeland Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tror ikke du får hjelp til å dope deg på dette forumet. Fasiten finnes over. Dette er ikke noe du vil få hjelp til her på forumet. Tråden stenges og jeg anbefaler å lese gjennom svarene du har fått en gang til da det står mye fornuftig. Vær forsiktig med hva du gjør og tenk deg om to ganger for å se om det virkelig er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg