Hootie Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Eg tenkte eg skulle kjøpe ein kjøkkenmaskin i bursdagspresadng til samboeren min, men eg såg ikkje for meg at det fantes 1000modeller å velge mellom... Eg trur eg har komt fram til at det blir kenwood, men er ikkje sikker på kva modell eg skal gå for. Hadde ikkje tenkt å gå stort over 3000kr. Ser elkjøp har denne http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kjokkenapparater/kjokkenmaskin/KM615MEGA/kenwood-kjokkenmaskin til 2222,-. Er dette ein god maskin? Eller bør eg vurdere andre? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Bra den ja. Har samme selv, og er absolutt verdt pengene. Endret 6. april 2010 av Sodd Ball Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Bra den ja. Har samme selv, og er absolutt verdt pengene. Er det mykje plast, eller virker den solid? Mor mi har ein Bosch som ho har hatt i 25-30år, om ikkje denne varer like lenge, så håper eg den ivertfall varer halvparten så lenge. Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det mykje plast, eller virker den solid? Mor mi har ein Bosch som ho har hatt i 25-30år, om ikkje denne varer like lenge, så håper eg den ivertfall varer halvparten så lenge. Det ser ut som den samme jeg har. Jeg synes den virker kjempesolid (har brukt den 3-4 ganger nå), og er veldig grei til ''vanlig'' bruk ihvertfall. Det er jo også muligheter for å kjøpe tilbehør til den dersom du for eksempel har lyst til å lage pasta eller andre ting. Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Er det forskjell på byggkvaliteten på kenwood, eller er det kun motoren som er forskjellig fra dei ulike typene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå