vifteovn Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det er de to siste Vercetti missionene. Den siste så blir spillet (storyen) ferdig. Men jeg finner ikke den plassen hvor du "starter" et mission. Jeg har saumfart huset, filmstudioet, malibu etc... Jeg har gjort alle missiona på de andre folka. Noen som husker det? Nest siste mission tror jeg de stjeler penger fra deg og i siste forræder Lance deg. Vil gjerne ha tak i Hunter Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei. Når jeg kom i den situasjonen så henten jeg bare alle bilene til bil forettninga. Når jeg da var ferdig med de så rinte tlf og jeg fikk FINAL mission. Tips: SKAFF MASSE VÅPEN OG ARMOR Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 har ikke tatt alle bilene... Men jeg får ikke nest siste mission heller. Kan ikke huske det iallefall. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg tror du må ha kjøpt og gjort alle oppdragene for Print Shop. Og du må ha gjennomført mesteparten av alle de andre tilgjengelige oppdragene i spillet, da skal du få en telefonsamtale som gir deg muligheten til å ta de to siste oppdragene. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 jeg fikk det til nå Måtte selge 50 is og hente de 6 bilene. Siste to missiona var foresten alt for lette Sto bare med minigun på siste mission og fyrte løs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå