Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røde prikker, ligner litt på små kviser.

T.O.E

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg våknet i går med mange røde prikker på brystet og halsen. De er veldig små, og noen kan ligne litt på kviser. Men i dag så har det spredt seg til skuldrene og ryggen. Det er ikke store prikker som ser helt forferdlig ut, men er såpass at jeg valgte å gå med skjerf hele dagen.

De røde prikkene er ikke noe problem for meg i det hele tatt, ingen kløing, ingen ømhet, eller noe i det hele tatt. jeg føler meg også helt opplagt og frisk. Det er bare utseendemessig jeg tar opp dette, for jeg ser jo at det ikke er helt normalt.

Jeg klarer ikke tenke på noe jeg har spist som kan være årsaken. Dusje gjør jeg hver morgen, alltid.

Er det noen med litt erfaring som kan hjelpe meg?

Takker for alle svar :)

Endret av Magnus :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok en allergi av noe slag, beste er nok gå til legen å spørre om han kan ta en allegiprøve.

Har selv allergi(eller noe sånt, reagere iallefall) mot varmt vann, så må dusje i kaldt vann. Hvis jeg ikke gjør det får jeg masse røde prikker som du beskriver på skulderne og armene.

Endret av Ritualz1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...