Abruzzi Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hei! Har siklet på twintip ski i hele vinter og har tenkt å vente å stå til neste sesong, men noen som vet om noen butikker som har salg på twintip ski nå eller snart? Nå er jo sesongen snart slutt så er vel noen tilbud snart? Burde vel kjøpe før det pakkes bort fra butikkene. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Mulig du er litt sent ute allerede De fleste butikkene har allerede hatt salg. Jeg kjøpte mine ski i slutten av mars, og det var et par igjen i min strl. Det jeg har sett stå igjen rundt om kring er enten store pudderski eller barneski. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Hmm, ja mulig det. Men så masse salg i år på fjorårets modeller så det må da være noe igjen? Uanasett hvis noen kommer over noe er det flott om dem kan slenge en link her Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg kjøpte mine Salomon Lord-ski på salg her: Park og Pudder. De har gode priser og er raske på leveransen. Anbefales. Edit: linken ser ikke ut til å funke. www.parkogpudder.no Endret 6. april 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå