Reacto Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Hei Vurderer å selge PCen min og lurer på hva jeg kan få for den. Inne i den er det et Gigabyte hovedkort, 8 gb ddr2 RAM, et GTX 260, en Samsung Spinpoint 750gb harddisk, en Noctua U12P CPU kjøler og en Intel Quad Core @ 2,4 ghz (Q6600), (kan jo overklokke denne litt hvis det øker verdien noe). Skjermkortet er i tillegg overklokket, men dette slettes vel ved formatering av harddisk (Rivatuner). Kabinettet er ikke noe kjent merke, men er passe stort og ser ikke spesielt stygt ut. PCen drar det meste av dagens spill, som MW2 og CSS på høyt, i tillegg til Bad Company 2. Den er ikke mer enn rundt 1 år gammel og jeg har kvitteringer på alt (den er selvbygget, men det er en "pakke" fra Komplett med deler, med unntak av Noctua viften som er kjøpt fra Netshop (elending service btw, tok kjempe lang tid å få den levert). Det følger ikke med skjerm/tastatur/mus, men det kan følge med Windows Vista Ultimate x64 hvis dette er ønskelig. Meningen med posten er som sagt å få et prisoverslag (+hvis noen har lyst til å kjøpe den er det bare å skrike ut). Prisen jeg kunne tenke meg blir vel rundt 5k. {Reactions} Endret 6. april 2010 av Reactions Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Skriv litt mer detaljert og i liste hva maskina inneholder så blir det lettere. Med den infoen om hva det er så kan jeg ikke si mer en ca 2500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå