eplekongen92 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg sølte litt vann på min Samsung corby. Touchen funket ikke, så jeg la den på badegulvet, så begynte den å funke men, den lever sitt eget liv. Den går inn på meldinger og alt uten at jeg gjør noe! Hva skal jeg gjøre?! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Du må skru den av og få ut batteri fort som F, for så å legge den til tørk over natta på et varmt og tørt sted Lenke til kommentar
eplekongen92 Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Du må skru den av og få ut batteri fort som F, for så å legge den til tørk over natta på et varmt og tørt sted det var det jeg gjorde men den funker fortsatt ikke vanlig! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Prøv å resette den til fabrikkinnstillinger Lenke til kommentar
eplekongen92 Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Prøv å resette den til fabrikkinnstillinger Det har jeg også gjort. jeg får vel sende den til reprasjon:( Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Husk at den reparasjonen må du betale selv, med mindre du har forsikring Lenke til kommentar
eplekongen92 Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Husk at den reparasjonen må du betale selv, med mindre du har forsikring Hvor mye vil den koste?(kjøpt på amentio.no) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Spørs hva som har tatt skade og må byttes. Men ofte mer en det å kjøpe en ny mobil. Feks: Ny skjerm på en mellomklasse ikke touch mobil koster ca 1000kr for delen, jobben og frakt. Vannskader dekkes ikke av garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå