Hawkis Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 hvordan kan jeg lage en us konto på xbox live? og går det ann å laste ned de "gamle" gta utgavene? takk for svar på forhånd!! Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er en grei guide her: http://xboxstation.net/create-japanese-or-us-xbox-live-account Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Er en grei guide her: http://xboxstation.net/create-japanese-or-us-xbox-live-account har du prøvd dette selv? funket det? er de gamle gta spillene der? Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Er en grei guide her: http://xboxstation.net/create-japanese-or-us-xbox-live-account Står det bare funker med demoer... Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det står da ikke at det bare fungerer med demoer. This is just a quick tutorial for those who want to know what's available on other regions Xbox live such as demos. Jeg har ikke forsøkt å kjøpe noe med min US-account, men jeg har testet ut 1 vs 100, og det gikk problemfritt, samt at jeg lastet ned The Guild-episoder når disse bare var tilgjengelig fo US-brukere. De eneste GTA-spillene de har er San Andreas og GTA4. Som sagt så har jeg ikke prøvd å kjøpe noe, men det er vel bare å opprette en konto og prøve om du ønsker det. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Det står da ikke at det bare fungerer med demoer. This is just a quick tutorial for those who want to know what's available on other regions Xbox live such as demos. Jeg har ikke forsøkt å kjøpe noe med min US-account, men jeg har testet ut 1 vs 100, og det gikk problemfritt, samt at jeg lastet ned The Guild-episoder når disse bare var tilgjengelig fo US-brukere. De eneste GTA-spillene de har er San Andreas og GTA4. Som sagt så har jeg ikke prøvd å kjøpe noe, men det er vel bare å opprette en konto og prøve om du ønsker det. Make sure you don't buy anything with those account though. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Det står da ikke at det bare fungerer med demoer. This is just a quick tutorial for those who want to know what's available on other regions Xbox live such as demos. Jeg har ikke forsøkt å kjøpe noe med min US-account, men jeg har testet ut 1 vs 100, og det gikk problemfritt, samt at jeg lastet ned The Guild-episoder når disse bare var tilgjengelig fo US-brukere. De eneste GTA-spillene de har er San Andreas og GTA4. Som sagt så har jeg ikke prøvd å kjøpe noe, men det er vel bare å opprette en konto og prøve om du ønsker det. Make sure you don't buy anything with those account though. fikk det til TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå