Gjest usikker gutt Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Litt langt, men håper noen gidder skumme gjennom; møtt på ei jente endel ganger i snart ett år nå, mer frekvent i det siste. Har aldri glemt utseendet hennes for å si det slik! Vi har vekslet litt blikk og jeg har blitt ekstremt betatt. Innbiller meg jo selvfølgelig at hun er interessert, men kan være at jeg bare er "innbilsk".. Hun er hinsides attraktiv og noe eldre enn meg (sikkert mer erfaren). Jeg er attraktiv selv, men av og til litt usikker på hvor attraktiv jenter generelt synes jeg er. Uansett, jeg fikk meg til å ta kontakt etter å ha vurdert dette lenge. Skjedde på et helt tilfeldig sted der vi tilfeldigvis møttes, alene. (Flaks). Vi utvekslet navn og et par setninger til, og jeg hadde rimelig stålkontroll (hadde tenkt gjennom dette lenge). Følte jeg hadde henne litt i min hule hånd, da hun rødmet litt og ble litt "preget" hvis man kan si det slik. Veldig blid, hygglig, smilte mye osv... kjempebra! Litt overrasket over at hun ble preget. Hadde hun ikke vært interessert ville hun neppe blitt preget. Dette fordi hun er såpass attraktiv at jeg ser det som veldig rart hvis ikke hun får et lass med oppmerksomhet fra gutter. Møtte henne igjen noen dager senere. Da tok jeg kontakt igjen. Hun var like blid denne gangen, men virket myyye mer kontrollert. Vi satt og pratet en stund, om alt mulig rart, og hun var veldig enkel å prate med. Veldig hyggelig jente. Denne gangen følte jeg at jeg tapte litt hos henne. Jeg var så nervøs at jeg til tider skalv litt på hendene, og håper virkelig ikke hun så dette. Det var nok kun på denne måten hun kunne sett min nervøsitet. Jeg føler at jeg tapte litt fordi hun var så kontrollert. Hun var helt rolig og framstod som meget moden og belært. Det føltes til tider som å snakke med en eldre søster, så kontrollert var hun. Men for all del, hun var blid, smilte og så på meg hele tiden. I ettertid har jeg følt meg som en kløne. Hun pratet med meg som om hun hadde kjent meg hele livet. Rødmet aldri, fiklet heller ikke med håret sitt. Hun hadde stålkontroll, tror ikke jeg får beskrevet det bedre. Jeg følte meg rett og slett underdanig og som den svakeste part, og det er absolutt IKKE det attraktive jenter er ute etter... Kun i det jeg tok initiativet til praten, denne andre gangen, så ble hun litt satt ut igjen. Etter det var det stålkontroll. Sitter igjen med noen spørsmål; jeg tror hun fortsatt er interessert, men sliter med å forstå hvorfor. For jeg tror hun har lest min usikkerhet og nervøsitet overfor henne. Vanligvis går jenter som henne etter kjekke gutter som OGSÅ har stålkontroll. Det er noe jeg vanligvis har, men ikke overfor henne. - Enten så er jeg såpass kjekk at hun legger vekt på utseende mitt og gir blaffen i at jeg ved sist anledning framstod som en slags kløne. - Eller så later hun til å vise interesse, dette fordi jeg er ganske sikker på at hun vet at jeg har endel penger i bakhånd. Disse to første møtene var tilfeldige, men allikvel hadde jeg nøye planlagt hva jeg skulle gjøre og hva jeg skulle si, hvis jeg hadde flaks og traff henne på riktige steder. Nå er jeg derimot mer usikker på hva jeg skal foreta meg. Skal jeg ta kontakt igjen, eller vente på henne. Vi er på fornavn, kan litt om hverandre men har enda ikke utvekslet noen tlfnummer eller lignende. Tja, dette ble bare noen løse tanker. Men alt av innspill mottas med takk!!!!! For jeg er litt rådvill her nå, for å si det mildt! Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Du får spørre henne om hva hun er interessert i neste gang dere snakker. Så får du spørre om hun er interessert i å bli med deg på noe av det. F.ex. kino, skogstur, sykkeltur, fotballkamp, se en film på DVD eller hva dere nå har til felles. Og så får du bare prøve å slutte å analysere alt. Bare prøve å ta det som det kommer. Slappe litt av. Lenke til kommentar
Gjest usikker gutt Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Og så får du bare prøve å slutte å analysere alt. Bare prøve å ta det som det kommer. Slappe litt av. Jepp, har en lei tendens til å overanalysere alt når det kommer til jenter, helt til jeg føler meg trygge på dem. Man blir rimelig sliten av å holde på sånn.. Lenke til kommentar
THH Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 selvtillit kommer av seg selv når dere blir bedre kjent, men pass deg for vennefella og prøv å fikse litt "naturlig" kroppskontakt sånn at ho husker deg og at videre berøring ikke blir flaut analysering kan du drive med når du kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå