Prid Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hei Jeg har en LG DVD spiller (LH-T250SC), og den har jeg ikke brukt så mye i det siste. Jeg fikk den av broren min for 3 år siden, og da fikk jeg med alle høytalerne og Bass-spilleren! Uheldigivs så har jeg mistet alle høytalerne og bass-spilleren (familien min er veldig klossete og vi hiver ting her og der, så de blir borte, kastet vekk eller ødelagt)! Jeg fant DVD-spilleren i dag, og tenkte å prøve den. Heldigvis funket den, men uten alle de små høytalerne som følgte med DVD-spilleren, så kan jeg ikke høre NOE! Finnes det en annen måte å få lyd fra DVD-spilleren? Kan jeg bruke en annen slags kabel, eller er den eneste løsningen å skaffe nytt utstyr? Og forresten så har jeg innebygd høytalere på TV-en min - så, er det mulig å få DVD-ens lyd til å komme ut gjennom TV-ens høytalere ved å bruke sånn der Rød, Grønn, Hvit-kabel (husker ikke hva det heter, noe med S-Video)? Takk på forhånd Prid Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Utifra spesifikasjonene ser det ikke slik ut. Hvis du har noe som heter "Audio out" på baksiden kan du få lyden et annet sted. Det er evt. rød og hvit rca-kabel du må bruke da, men som sagt så ser det ikke ut som det er noen utgang på det anlegget. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Dersom du ser i manualen her: http://safemanuals.com/user-guide-instructions-owner-manual/LG/LH-T250SC-_E så er nok den eneste løsningen å kjøpe/finne noen andre høytalere. Siden den ikke engang har SCART utgang, kun composit video, vil jeg anbefale deg å ta farvel med den gamle spilleren, og heller kjøpe en 3-400 kroners billig spiller som har alle nødvendige tilkoblinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå