StorPeder Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Spørr igjen, noen som har fått mail fra Spaceworld ang betakey? Jeg har! Fikk en tidligere i kveld Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk fra Spaceworld jeg også, akkurat testa det litt og det overasket veldig! Men nå er det sol å varmt ute så må heller prøve med ikveld Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hvordan får man betakey til dette spillet? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Spaceworld ga ut noen. Kan evt preorder spillet til 4.95€ med Beta inkl for så å kjøpe resten senere på siden dems. Fikk fra Spaceworld jeg også, akkurat testa det litt og det overasket veldig! Men nå er det sol å varmt ute så må heller prøve med ikveld hmm når gjorde du det? Sjekket igår og da virka ikke serveren oppe? Edit2: var sikkert funksjonalitets testen fra 2-4 du kom inn på da når jeg leser litt her Endret 1. mars 2012 av Wataboy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er vel ingen som har lyst å låne bort Beta-kontoen sin i noen timer slik jeg får testa? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er vel ingen som har lyst å låne bort Beta-kontoen sin i noen timer slik jeg får testa? Må få testet selv først Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Oppskrytt, jeg kan teste og fortelle deg. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er det sånn clienten ser ut? :S den blir jo aldri ferdig... Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ser ut til du har NA versjonen. Min har "Tera-Europe.com" på seg og er rødlig. Jeg makset linja mi på 50MB når jeg lastet ned ihvertfall. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Ehm, det der er US client EU ser slik ut: Endret 1. mars 2012 av Frode99 Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg makset linja mi på 50MB når jeg lastet ned ihvertfall. Den er svært unøyaktig den bredbåndsmåleren på TERAs klient. Jeg hadde 20MB når jeg egentlig bare har 2MB. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 aw crap.. ingen som har en eu beta nøkkel til overs? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk logge på tidligere idag selv om jeg etter hva jeg har forstått skulle ikke kunne logge meg på før imorgen tidligst. Men når jeg prøver nå så kommer jeg ikke inn igjen....så får bare holde ut til imorgen da. Og jeg som hadde gledet meg til å sjekke mer hva dette spillet hadde å by på idag.... Lenke til kommentar
Ireaa Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Noen som vet om det er samme dato for beta for US og EU? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk logge på tidligere idag selv om jeg etter hva jeg har forstått skulle ikke kunne logge meg på før imorgen tidligst. Men når jeg prøver nå så kommer jeg ikke inn igjen....så får bare holde ut til imorgen da. Og jeg som hadde gledet meg til å sjekke mer hva dette spillet hadde å by på idag.... Som jeg la til i edit på forrige. Det var en pvp server opp mellom 2 og 4 idag for å teste stabiliteten\at den funker trolig. Kan ha vært før 2 og tenker jeg. Så da virker alt som det skal vil jeg tro Ang speed, så virket det å stemme godt i henhold til de 14gigg å laste ned. Brukte ikke alt for lang tid med mellom 5.8-6.2Mb 1 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Noen som vet om det er samme dato for beta for US og EU? Det er annenhver helg. Forrige helg hadde US closed beta 2. Nå har vi closed beta 2 denne helgen. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Førsteinntrykk. Loving it! Tror dog jeg styrer unna "ranged dps" Men får se. Skal prøve å få testet det meste i løpet av de neste betas Lenke til kommentar
keZ Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Når jeg skal lage meg meg konto på EU siden, så får jeg denne feil meldingen? There were problems with the following fields: Failed to generate fraud prevention signature. Hva vil det si? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kjempe å ha kjøpt beta key med linje på 5Mb... bare 7 timer igjen (Klienten er på 19Gb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå