Slimda Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Den Amerikanske versjonen av TERA er ikke det samme som den Europeiske. Det er to forskjellige leverandører som har hver sin versjon av spillet. Vil sterkt anbefale deg å spille på amerikanske servere. Har ikke hatt noen problemer med ping-opplevelser, men nå har ikke jeg spilt så enormt mye heller. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Nå er jeg ikke en MMO ekspert, så det kan virke litt rart å spørre om dette. Om jeg spiller på amerikanske servere blir det ikke en veldig stor tidsforskjell? Jeg tenker da på tidssoner f.eks. hvis jeg spiller TERA om dagen, vil det da ikke være færre spillere på serveren da? O.o; Dvs, at det er dumt å spille på en amerikansk server? Spiller for tiden Guild Wars 2 så er ikke sikker på om jeg bør investere tid og penger på dette spillet. Har hørt at det kan ta "litt" tid å laste ned det. Samtidig ønsker jeg å kjøpe den fysiske utgaven, muligens Collector's Edition, men ser at det ikke lenger selges på ebay UK - kun ebay US, derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe en amerikansk fysisk versjon av spillet og spille det i europeiske servere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hmm, ser ut som europa også har fått F2P-versjonen. En kjapp googling foreslår at det bare er å endre en tekstfil for å få tilgang til andre servere, men en registreringsnøkkel registrert på amerikanske servere kan ikke brukes på europeiske. Så du må nok kjøpe den europeiske versjonen om du vil ha fysisk collector's. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vet du om det er mulig å oppgradere til "veteran" status (eller hva det nå heter) ved et eventuelt kjøp av den fysiske versjonen i en senere anledning hvis jeg har lastet ned spillet fra websiden til Tera nå? Lenke til kommentar
Zaphirre Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hei! Ville bare si at det er noen av oss som fremdeles spiller på Killian. Startet opp igjen i Mai og syns spillet er dødsbra fremdeles. Vi Spiller på Killian og er medlem i en koselig svensk norsk Guild som heter Aesir. www.aoc-gaming.se og forum for å være med! I avvente av Archage Lenke til kommentar
CheGabba Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Noen som fortsatt spiller? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Driver å laster ned. Lenke til kommentar
CheGabba Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du spiller på EU, right? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du spiller på EU, right? Regner med jeg skal gjøre det ja. Du da? PVP/PVE? Lenke til kommentar
CheGabba Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Yep, spiller på Killian PVP.Kan gjerne starte på en PVE server også, samme for meg egentlig. Endret 8. oktober 2013 av CheGabba Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg kan nok joine på Killian PVP, er ny i spillet så bryr meg ikke så særlig. Lenke til kommentar
CheGabba Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Høres fett ut! Akkurat nå så har jeg et problem med Tera, men får forhåpentligvis fiksa det imorgen (teknisk sett senere idag) Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Bringer liv i en gammel tråd jeg - tenkte å teste ut dette spillet nå, hvilken server er det dere nordmenn holder til på? Finner ikke noen server som heter Killian på server listen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Har du installert spillet via Steam? Det er nok den amerikanske versjonen av spillet. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Via Steam ja. Ok, det var jeg ikke klar over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå