vikingkylling Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hadde ikke tenkt å prøve dette, men så fant jeg ut av vi kan spille som hamster. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg og noen andre fra Tera Online tråden på innlegg.no har startet en Tera guild. Vi har fått laget forum og ventrilo-server og han som fikk i gang forumet holder på med en avtale med www.curse.com (kjent som curse gaming) om at hvis de får ha reklame på siden vår og vi bruker deres addons/pluggins vil de gi oss beta keys/nyheter Vi kaller oss Exceptional. Er bare til å joine! Her er siden vår Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg og noen andre fra Tera Online tråden på innlegg.no har startet en Tera guild. Vi har fått laget forum og ventrilo-server og han som fikk i gang forumet holder på med en avtale med www.curse.com (kjent som curse gaming) om at hvis de får ha reklame på siden vår og vi bruker deres addons/pluggins vil de gi oss beta keys/nyheter Vi kaller oss Exceptional. Er bare til å joine! Her er siden vår sendte inn søknad, men var det noen sprøsmål jeg måtte svare på eller noe sånt? (fikk en balnk side) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Vi tar for tiden inn alle som søker. Det eneste du må gjøre er å trykke på ''Apply to Guild'' til venstre på siden Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det ser ganske bra ut. Har sett etter ett MMO som er skill based å ikke luck based en stund nå. Fant ganske nylig Global Agenda som passet fint. Men dette ser også veldig spennede ut, i tradisjonel DnD stil. Jeg hater egentlig dodge å crit i PvP, altid så irriterende. Men det jeg lurer på er om dette har mest fokus på PvE eller PvP? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg vet ikke om de fokuserer noe mer på den ene tingen enn den andre. Jeg likte selv Global Agenda veldig godt, spilte demoen til lvl 15. Det eneste som gjorde at jeg ikke kjøpte det er at det ikke er noen tvil om at de fokuserer mest på PvP, og at PvE'en så ut til å bli veldig lite varierende, og det er PvE jeg liker best Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 vært stille i denne tråden ser jeg, noen som spilte i CPE? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Det var vel bare de som var veldig aktiv på forumet på hjemmesiden som fikk invitasjon, jeg kom i alle fall ikke med. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Jeg likte betaen til Star Trek Online nok til å kjøpe abonnement for seks måneder, men droppet det raskt etter launch. Rift var bortkastete penger, og jeg sa nylig opp DC Universe Online. LotRO ble ødelagt da Moria-expansionen kom, Allods Online ble ødelagt av den cash-shop greia, Fallen Earth var direkte kjedelig og APB var en katastrofe. Star Wars: The Old Republic var interessant helt til jeg hørte BioWare si det ikke er en sandkasse som World of Warcraft (så hva er vitsen?) og selv om det er "episke kamper i rommet" er de on-rail. Så selv om jeg har lyst til å glede meg til Tera har jeg lært av erfaring at det er best å være skeptisk. Edit: Og ikke begynn med Age of Conan og Final Fantasy XIV... De katastrofen er i en klasse for seg. Jeg hadde nesten fortrengt dem fra minnet helt til jeg skrev denne posten. Helvete, nå begynner jeg å få trauma og posttraumatisk stress syndrom igjen. Hvor er lykkepillene mine? Endret 7. april 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Enten TERA eller Guild Wars 2 må jo bli bra. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Eller begge forhåpentligvis Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Har lyst til å håpe Guild Wars 2 blir bra, men det er en grunn til hvorfor jeg droppet GW1 ganske kjapt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 GW1 var jo egentlig bra, PVP delen, men lite content var det i PVE. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Probleme ter at uansett hvor bra spillet er hjelper det ikke når communitiet er ræva. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Communitiet er ræva? Vet ikke helt hva du referrer til mtp at GW communitiet er kanskje det beste jeg noen gang har vært innom. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg refererer til å ha første idiot på Ignore-lista i GW etter fem minutter. Seriøst. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 community er vel fra Aion og L2 tenker jeg, med andre ord rimelig pvp sulten gjeng.. så tror ikke akkuratt det er et "ræva" community... alt er bedre enn WoW community for der er det mye scrubs og kids Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg hadde ikke noe problem med communityet til Aion, men spilte ikke Lineage 2 lenge nok til å faktisk møte noen. Helt i starten når vi valgte folk så jeg dvergedamen stå i snø opp til knærne i bikini, og en av alvedamene var kledd i teip. Kort sagt klarte jeg ikke helt å ta spillet seriøst etter det. Det jeg kaller bra community er et modne folk som er trivelige å møte, hjelpsomme og så videre. Kort sagt folk jeg ikke har noe imot å møte igjen senere. Jeg har møtt sånne i de fleste spill jeg har spilt, men Guild Wars var et unntak. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Liten update for folket: Closed Beta kan du nå få key til: (om du er heldig) http://community.tera-europe.com/home/news/article/sign-up-now-for-the-beta-of-tera.html Relase date er annonsert! http://community.tera-europe.com/home/news/article/finally-revealed-the-release-date-of-tera.html Det er den 3 mai 2012! Skal create en guild i TERA med noen kompiser, så om du vil joine, sjekk ut tråden vår: https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=25060 Lenke til kommentar
LadyValkyria Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Har Selv fulgt Tera i 2 år nå, sammen med en god del folk fra legionen min i Aion, så alle ble ganske oppgira når vi fikk øye på at release daten og sign up for beta var ute. Siden både GW2 og Aion vil Være F2P, så blir det ihvertfall å teste ut Tera, Kan hende forventningene er høyere enn det kvaliteten faktisk er på spillet. Men håper nå det ikke er slik kjenner folk som har spilt på Serverne i Korea og har fortalt at det sannsynligvis ikke kommer til å være noe spill i likhet med Tera i nærmere fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå