Symmetrical Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Og der var betaen avinstallert. Kjipt, hadde håpet det skulle være bra nok til å holde en helg, i det minste. Jaja. Virker jo ikke helt som du har spilt så mye egentlig. Hvor langt kom du? Det skal ikke være nødvendig å spille langt inn i spillet før det blir underholdende. Førsteinntrykket er nesten helt avgjørende for de fleste. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det er det. Spilte i betaen for TO for en mnd siden. Og ikke spilt siden he he. Det var noe som manglet. Swtor klarte i hvertfall å holde meg engasjert til jeg nådde maks lvl i hvertfall. Blir spennende å se hva mmorpg som gjør det bra når man gjør opp status etter dette året Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Så folk synst det er for kjedelig tidlig i spillet. Er det slik å forstå? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Og der var betaen avinstallert. Kjipt, hadde håpet det skulle være bra nok til å holde en helg, i det minste. Jaja. Virker jo ikke helt som du har spilt så mye egentlig. Hvor langt kom du? Går vel mere på smak og behag. Uavhengig i hvor lenge du spiller det. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Er nok mye smak og behag ja. F.eks for min del med WoW: Jeg syntes det sugde balle, og gidda ikke mer etter level 31. Spillet er utvilsomt bra, men ikke min type MMO. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Og der var betaen avinstallert. Kjipt, hadde håpet det skulle være bra nok til å holde en helg, i det minste. Jaja. Virker jo ikke helt som du har spilt så mye egentlig. Hvor langt kom du? Jeg kom bare opp til lvl 7. Det er ikke så langt, og jeg vet det kan bli bedre etterhvert i teorien. Problemet er at det er så mange grunnleggende ting jeg ikke likte. Kampene var kjedelige, og i et spill der 90% er slossing er kjedelige kamper grunn nok i seg selv til å slutte å spille. Du spiller jo ikke Street Fighter eller Tekken om du ikke liker slossingen der, for eksempel. Det største problemet med kampene er at de er så statiske. Når en fiende har bestemt seg for å angripe vil han kjøre gjennom hele animasjonen sin uansett hvor lang den er eller om han treffer noe som helst. Det gjør at du bare kan vente til han begynner å lade opp til angrepet, så gå rolig rundt ham og angripe ham bakfra mens han denger løs i løse luften. Da får man ikke noe særlig innlevelse, for å si det mildt. Det hadde vært et problem om det gjaldt en type fiende, men det kunne vært ordnet i en patch. Men når det skjer med samtlige fiender jeg møtte blir det noe annet. Da sitter vi igjen med den gode, gamle "It's not a bug. It's a feature." UIet var forvirrende, for å si det mildt, og jeg mislikte sterkt radaren og mini-kartet. Hovedkartet var litt bedre, men ikke mye. Questene var kjedelige, og hele den grafiske stilen var ikke noe for meg. Det kan sikkert bli bedre etterhvert, men når det er så mange grunnleggende feil jeg ikke liker skal det mye til for å gjøre spillet morsomt. Endret 21. april 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Poenget er mer for min del. Du sier du kun holdt left click inne, og det var det. Litt av poenget er combo systemet med mange abilites. Det får du ikke på lv7, selv om du alt der får igang en god del. Men for all del, smak og behag. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Å ha tilgang til mange abilities betyr ikke at man trenger bruke dem. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Vet ikke hva jeg synes om dette spillet, var morsomt med noe annet enn de vanlige MMO's. Men synes at feks Vindictus var bedre laget enn dette. Skal prøve det litt mer og se hva som skjer med mitt syn på spillet. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Flere som har tenkt å starte med Tera Online ? Vi er en gjeng med norske spillere som samles på facebook " Tera Online Norge " Sees der! https://www.facebook.com/tonorge Endret 22. april 2012 av ByteMare Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Q&A session med Raven (Frogster CM): https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=65065 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Vurderer å kjøpe dette, for å ha noe å bruke tiden på fram til 15 mai, da Diablo 3 kommer. Og forsåvidt 11 mai, da Secret World betaen starter. Men ser mye negativ om det her. Penger er forsåvidt ikke noe problem, men vil ikke sløse bort mere tid på ett spill som ikke tilfredsstiller. Er det så kjedelig at jeg ikke vil ha det gøy i ett par uker engang? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Vurderer å kjøpe dette, for å ha noe å bruke tiden på fram til 15 mai, da Diablo 3 kommer. Og forsåvidt 11 mai, da Secret World betaen starter. Men ser mye negativ om det her. Penger er forsåvidt ikke noe problem, men vil ikke sløse bort mere tid på ett spill som ikke tilfredsstiller. Er det så kjedelig at jeg ikke vil ha det gøy i ett par uker engang? Det er vanskelig å si for oss, da noen ikke liker det, mens andre digger det (som meg). Det beste hadde egentlig vært om du hadde prøvd det i open beta, men den er dessverre akkurat over :\ Jeg synes spillet er ganske refreshing i MMO sjangeren, og har allerede spilt betaene en del nok til å si at jeg ikke kommer til å gå lei med det første. On the top of my head: + Combat systemet. Du sikter på fiendene med en crosshair, ala FPS, Dine skills kan med andre ord bomme/fienden kan dodge, som allerede er et massivt pluss for meg. Hater click & forget skills som de fleste MMO har. + Spennende politisk system, ("go for president!" () ), hvor du kan bli Vanarch for en region. Du vil da kunne styre skattenivå, tilgjegjengelighet av butikker og mer til. Valg skjer via PvP (VG) i enkelte regioner, mens i andre er det voting. - Questene, i hovedsak i første del av spillet, er kanskje ikke all verdens unike.. Det blir en del hent Y fra X. 1 Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kan nevnes at det er glyphs etc for alle abilities som gir forskjellige boosts til disse. Gjør at man kan tilpasse char såpass mye at du kan gjøre det du vil uten problem, og lett å bytte på også. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Tror faktisk ikke jeg har vært så spendt på et nytt MMO på veldig lenge. Brukt mange timer i beta, og ser veldig frem til å fordype meg ennå mere i Tera. Rett og slett veldig gøy, og en frisk pust. Endret 25. april 2012 av ByteMare Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Vil så gjerne lage figuren min nåååååååå, haha. Gleder meg til release. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Vil så gjerne lage figuren min nåååååååå, haha. Gleder meg til release. Du kan lage figuren din ikveld kl 00.00! http://www.tera-norge.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=112&p=308 Endret 25. april 2012 av Frode99 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jupp, blir på eneste PVP serveren til EN/EU. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Da er det bare å sette seg i game-mode i helga (fra fredag 15.00)! Max level er 38 (i head start), så masse å gå på Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Takker for svar! +1 til deg Frode99 Jeg kommer nok til å kjøpe spillet, og spillet fram til 15 mai uansett. Hvilken server har dere planer om å spille på? Kunne tenkt meg å spille med noen flere "kjente" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå