Gå til innhold

Tera Online tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm jeg får fortsatt denne: Error: 8000:0001

TERA’s servers will be open for the following events:

4/19 - 4/20: OBT Early Access for Pre-Order Customers

4/20 - 4/23: OBT Access for all Customers

Det er fordi du har lastet ned US versjonen.

Lenke til kommentar

Hm... kommer nok til å spille mer i løpet av helgen, men tviler på at jeg kommer til å kjøpe det med det første. Kompasset og kartet er for tungvint å bruke, så det kan være vanskelig å vite hvor man skal dra for å få quester. Jeg sliter med å finne en rase jeg liker, og strengt tatt gjør det jo fint lite nytt. Det er bare samme greien om igjen for n'te gang. Men kanskje det bare er jeg som begynner å bli lei hele MMORPG-sjangeren. Det måtte vel skje før eller senere. :(

Lenke til kommentar

Blir nok ikke mer en beta på meg heller, det er alltid artig å prøve et nytt mmo. Og Tera er til tider utrolig vakkert men føler ikke at dette er et stort nok skritt opp ifra alle mine år i World of Warcraft. Da hadde jeg nok heller gått tilbake til WoW....

Håper Guildwars 2 leverer, blir beta testing neste helg på det. Hvis ikke så er The Secret World neste stopp (blir vel å teste det uansett), om det ikke skulle være helt det store heller så vet jeg jaggu ikke. Men blir nok latterlig mange timer med Diablo 3 så en skal vel alltids ha noe å spille online med :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å tro på Guild Wars 2, men er skeptisk. Jeg ser bare ikke helt hva som gjør det til så utrolig mye bedre en alle andre MMORPGer som er kommet den siste tiden. Jeg synes både SW: The Old Republic og Tera har feilet, og det jeg har sett av gameplay-filmer fra Secet World lover ikke så bra der heller. Men som sagt, kan være jeg som er gått lei.

Lenke til kommentar

Men "gå dit, drept den, lever inn, gå tilbake og drep samme monstre om igjen"?

Ja. Dette er grunnen til at jeg tviler på at spillet kommer til å bli en stor suksess. Det er også lite variasjon av utseende til rustning og våpen.

Dette er det mye mer av på høyere levels (som i mange andre spill)

Lenke til kommentar

Men "gå dit, drept den, lever inn, gå tilbake og drep samme monstre om igjen"?

Ja det er det. Og er som forventet.

Jeg syns de gjør det på en god måte, og det er god flyt i hvordan du går fra sted\område for nye quester. I tillegg er det kort respawn tid på mobs samt flere "channel" systemet som gjør du kan kjapt bytte til en channel som er mindre befolket der og da.

Ellers liker jeg og at det er lite frem og tilbake i questene. Du slipper å reise flere "mil" for å snakke med en person for så tilbake å gjøre noe nytt.

Det som gjør spillet for meg er kampsystemet, at det er litt skill i bildet å dodge og hva man gjør. (på godt og vondt i instanser)

Videre liker jeg og mye av mekanikkene i boss fights etc. Og syns de er mer spennende på lv20\30 enn mange andre har late game. Som er forfriskende :)

Er og glad i utseendet og den asiatiske feelingen. Kommer defenitivt å spille endel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...