Gå til innhold

Tera Online tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øhm, det er feil. Serverne er åpne for alle nå. Så om du ikke har konto, lag deg en (med key TERABETA) og spill! :)

Serverene gikk nettopp live!

Det står klart og tydelig at Open Beta for alle starter i morgen, 20 April. Prøvde å kjøre spillet, men fikk den samme meldingen som jeg alltid har fått. Vet ikke helt hvordan du klarte å spille en dag tidligere enn alle andre, med mindre du har forhåndsbestilt da.

Lenke til kommentar

Øhm, det er feil. Serverne er åpne for alle nå. Så om du ikke har konto, lag deg en (med key TERABETA) og spill! :)

Serverene gikk nettopp live!

Det står klart og tydelig at Open Beta for alle starter i morgen, 20 April. Prøvde å kjøre spillet, men fikk den samme meldingen som jeg alltid har fått. Vet ikke helt hvordan du klarte å spille en dag tidligere enn alle andre, med mindre du har forhåndsbestilt da.

Du har ikke tilfeldigvis rotet deg inn på Tera US da? Den europeiske versjonen er åpen for alle i dag, står ihvertfall ikke noe annet på hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar

Ah, da forstår jeg. Laget en ny konto og slipper forhåpentligvis å laste ned hele spillet på nytt igjen

Dessverre er det ingen offisiell måte å gjøre dette på, og de anbefaler ikke det. EU og US har forskjellig client. Men det finnes noen offisielle metoder for å bytte. Du får google, eller laste ned EU client.

Lenke til kommentar

Det er US som har denne spesielle ordningen..

http://tera.enmasse....open-beta-test/

TERA EU er åpen for alle idag

Beklager, ser jeg var litt for kjapp og lastet ned US-klienten. (og ironisk nok postet forumet av seg selv før jeg fikk skrevet ferdig.) :p Laster ned hele den europeiske klienten i stedet. Tar heldigvis bare to, tre timer. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...