Schibstedsuger Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg fant ikke bedre egnet sted å spørre,håper det passer her. Har null peil på data,please dont shoot. Det jeg vil vite er jo da om det er no å ha,eller er det bare å kaste? Delene: Powerman fsp250-60gta Nvida geforce4(står creative bak) K7T turbo2 Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Søppel Lever det hos en elektroforhandler så det havner på riktig fylling Lenke til kommentar
Schibstedsuger Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Den er god,takk for svar Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Eventuellt behold det og bruk det til en retro PC. Lenke til kommentar
Schibstedsuger Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Er det så jævlig gammelt asså? ser mye fetere ut enn det som står i dataen jeg bruker,men så er jo den også ganske gammal noen som vil ha det så er det bare å hente det i tønsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå