oba89 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hei! Jeg kunne trengt litt hjelp til å finne en laptop som passer meg. Jeg spiller ikke noe særlig lenger, men det hender at tar et par timer med football manager.Ellers går det mye i surfing,nedlasting,se filmer osv. Så er ikke på utkikk etter en super gaming maskin, men en pc som takler det meste greit og helst en som ikke bråker så alt for mye. Vil helst ikke ut med mer enn 6000, men åpen for forslag. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hei! Jeg kunne trengt litt hjelp til å finne en laptop som passer meg. Jeg spiller ikke noe særlig lenger, men det hender at tar et par timer med football manager.Ellers går det mye i surfing,nedlasting,se filmer osv. Så er ikke på utkikk etter en super gaming maskin, men en pc som takler det meste greit og helst en som ikke bråker så alt for mye. Vil helst ikke ut med mer enn 6000, men åpen for forslag. jeg har akkurat kjøpt Compaq Presario CQ61-426EO og er fornøyd til nå kostet ca 5000 Lenke til kommentar
oba89 Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Takk for svar, skal sjekke den ut:) Noen flere forslag? gjerne med link til hva du anbefaler og hvilke sider dere vil anbefale å bestille fra. Har som sagt lite peiling så setter stor pris på all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Lenovo IdeaPad U350 13.3" WXGA pris 4995kr. Link til test Review Lenovo IdeaPad U350 Acer Aspire 1810TZ 11,6" WXGA Rød pris 4995kr. Link til test Review Acer Aspire Timeline 1810TZ Eller så er Compaq'en som er foreslått lenger opp i tråden også et fullgodt alternativ. Jeg har ikke funnet noen relevant test til akkurat den modellen, men tilsvarende modeller får bra kritikk. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) jeg har akkurat kjøpt Compaq Presario CQ61-426EO og er fornøyd til nå kostet ca 5000 Hei. Jeg er veldig interessert i å vite litt mer om åssen du opplever denne laptopen, siden jeg vurderer selv å gå til innkjøp av'n. Spiller du på den, og isåfall, funker det bra? Er det mye varmeutvikling/viftestøy? Jeg har ikke tenkt til å spille så veldig mye, men noe spilling vil det nok bli. opplever du byggekvaliteten og som god? Jeg ser den er 4,1cm tykk, opplever du den som en tjukkas? Mange spørsmål her.. Endret 8. april 2010 av nortridge Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) jeg har akkurat kjøpt Compaq Presario CQ61-426EO og er fornøyd til nå kostet ca 5000 Hei. Jeg er veldig interessert i å vite litt mer om åssen du opplever denne laptopen, siden jeg vurderer selv å gå til innkjøp av'n. Spiller du på den, og isåfall, funker det bra? Er det mye varmeutvikling/viftestøy? Jeg har ikke tenkt til å spille så veldig mye, men noe spilling vil det nok bli. opplever du byggekvaliteten og som god? Jeg ser den er 4,1cm tykk, opplever du den som en tjukkas? Mange spørsmål her.. nei jeg spiller ikke på den men har prøvd et spill men det var jo flåklypa og det funker jo ikke med windows 7:( legger ikke merke til noe vifte støy bygge kavliteten er god jeg opplever den IKKE som en tjukkas i det hele tatt jeg og den er ganske lett hdmi inngang , du kan skru av å på musa på selve pc`en er ganske greit når du ser på film;) liker tastaturet helt knall jeg synes den er god! Endret 8. april 2010 av barca is the best Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Her datt det et tilsynelatende godt tilbud ned i mailboksen min. ASUS 15.6" HD GL i3 ATI5145-1GB 4GB 500GB DVD Win7HP 6cell HDMI Denne må definitivt vurderes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå